2012
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
PLZÁKOVÁ, LucieZákladní údaje
Originální název
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Název česky
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Název anglicky
Project Management of Tourist Destination as a Factor to increase Competitiveness
Autoři
PLZÁKOVÁ, Lucie
Vydání
první. Bánská Bystrice, Folia Turistica 2, od s. 283-290, 2012
Nakladatel
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-557-0351-0
Klíčová slova česky
destinace cestovního ruchu, konkurenceschopnost, projektové řízení
Klíčová slova anglicky
tourist destinations, competitiveness, project management
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2012 23:15, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.
Anotace
Anglicky
The article brings the management point of view of tourist destinations within the scope of project management. Project management has its own specifications and limits. The goal of this article is to describe them and to evaluate their application in the field of tourism. The principles and the implementation of project management are demostrated by an example from the real world.