PLZÁKOVÁ, Lucie. Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti. In Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, ekonomická fakulta. Folia Turistica 2. první. Bánská Bystrice: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2012, s. 283-290. ISBN 978-80-557-0351-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Název česky Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Název anglicky Project Management of Tourist Destination as a Factor to increase Competitiveness
Autoři PLZÁKOVÁ, Lucie.
Vydání první. Bánská Bystrice, Folia Turistica 2, od s. 283-290, 2012.
Nakladatel Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-557-0351-0
Klíčová slova česky destinace cestovního ruchu, konkurenceschopnost, projektové řízení
Klíčová slova anglicky tourist destinations, competitiveness, project management
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Lucie Plzáková, Ph.D., učo 4164. Změněno: 18. 6. 2012 23:15.
Anotace anglicky
The article brings the management point of view of tourist destinations within the scope of project management. Project management has its own specifications and limits. The goal of this article is to describe them and to evaluate their application in the field of tourism. The principles and the implementation of project management are demostrated by an example from the real world.
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2024 23:49