D
2012
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
PLZÁKOVÁ, Lucie
Basic information
Original name
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Name in Czech
Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti
Name (in English)
Project Management of Tourist Destination as a Factor to increase Competitiveness
Edition
první. Bánská Bystrice, Folia Turistica 2, p. 283-290, 2012
Publisher
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Keywords (in Czech)
destinace cestovního ruchu, konkurenceschopnost, projektové řízení
Keywords in English
tourist destinations, competitiveness, project management
In English
The article brings the management point of view of tourist destinations within the scope of project management. Project management has its own specifications and limits. The goal of this article is to describe them and to evaluate their application in the field of tourism. The principles and the implementation of project management are demostrated by an example from the real world.
Displayed: 9/11/2024 23:45