D 2012

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

PLZÁKOVÁ, Lucie

Basic information

Original name

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

Name in Czech

Projektové řízení destinace cestovního ruchu jako faktor zvyšování konkurenceschopnosti

Name (in English)

Project Management of Tourist Destination as a Factor to increase Competitiveness

Authors

PLZÁKOVÁ, Lucie

Edition

první. Bánská Bystrice, Folia Turistica 2, p. 283-290, 2012

Publisher

Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

ISBN

978-80-557-0351-0

Keywords (in Czech)

destinace cestovního ruchu, konkurenceschopnost, projektové řízení

Keywords in English

tourist destinations, competitiveness, project management

Tags

Reviewed
Změněno: 18/6/2012 23:15, Ing. Lucie Plzáková, Ph.D.

Abstract

In English

The article brings the management point of view of tourist destinations within the scope of project management. Project management has its own specifications and limits. The goal of this article is to describe them and to evaluate their application in the field of tourism. The principles and the implementation of project management are demostrated by an example from the real world.
Displayed: 23/11/2024 06:27