2011
Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
SYSEL, JiříZákladní údaje
Originální název
Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Název česky
Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Název anglicky
Methods and Instruments of Quality Management in the Fiield of Tourism Service
Autoři
SYSEL, Jiří
Vydání
Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, 2011, 1801-1535
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky
analýzy rizik, cestovní ruch, kvalita, management kvality, metoda, nástroj, služba cestovního ruchu, strategie, zákazník,
Klíčová slova anglicky
analysis of risks, tourism, quality, quality management, mothods, instrument, tourism service, strategy, customer
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 29. 5. 2013 16:58, Ing. Jiří Sysel, Ph.D.