SYSEL, Jiří. Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu. Czech Hospitality and Tourism Papers. Praha, 2011, roč. 2011, č. 14, s. 38-53, 15 s. ISSN 1801-1535.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Název česky Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu
Název anglicky Methods and Instruments of Quality Management in the Fiield of Tourism Service
Autoři SYSEL, Jiří.
Vydání Czech Hospitality and Tourism Papers, Praha, 2011, 1801-1535.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky analýzy rizik, cestovní ruch, kvalita, management kvality, metoda, nástroj, služba cestovního ruchu, strategie, zákazník,
Klíčová slova anglicky analysis of risks, tourism, quality, quality management, mothods, instrument, tourism service, strategy, customer
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Ing. Jiří Sysel, Ph.D., učo 4069. Změněno: 29. 5. 2013 16:58.
VytisknoutZobrazeno: 4. 7. 2024 15:38