2012
Využití eLearningu při naplňování aktuálních vzdělávacích potřeb pracovníků hotelů a restaurací
HÁN, Jan a Zdena LUSTIGOVÁZákladní údaje
Originální název
Využití eLearningu při naplňování aktuálních vzdělávacích potřeb pracovníků hotelů a restaurací
Název anglicky
E-learning in hotel and restaurant staff development
Autoři
HÁN, Jan a Zdena LUSTIGOVÁ
Vydání
Brno, od s. 89-95, 6 s. 2012
Nakladatel
Mendelova univerzita v Brně
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-7375-644-4
Klíčová slova česky
Vzdělávací potřeby, analýza, hotely, eLearning, rozvoj lidských zdrojů
Klíčová slova anglicky
Training needs, Analysis, Hotels, eLearning, Human resources development
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 10. 2012 23:20, doc. Ing. Jan Hán, Ph.D.
V originále
Příspěvek poukazuje na potřeby dalšího vzdělávání a rozvoje pracovníků v sektoru ubytovacích a stravovacích služeb, přičemž akcentuje možnosti využití moderních didaktických nástrojů a metod. V České republice bylo aktuálně provedeno několik analýz zabývajících se právě potřebami ubytovacích a stravovacích zařízení v oblasti kompetencí svých zaměstnanců. Příspěvek představuje vybraná data z těchto analýz a staví je do širšího rámce systémů řízení lidských zdrojů. Zároveň poukazuje na možnosti aplikace vybraných moderních didaktických nástrojů a metod a jejich význam při naplňování analyzovaných potřeb.
Anglicky
The paper presents the needs of vocational training in the sector of hospitality. It highlights the possibilities of modern didactic methods and tools applications. In the Czech Republic there were realised several surveys and analysis focused on the training needs and employees competences. The paper shows selected data gathered from these analysis and it relates them to the wide frame of human resource management systems. It refers also to the possibilities of modern didactic methods and tools applications and their role within vocational training processes.