D 2012

Single sample resesearch design SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce applications

LUSTIGOVÁ, Zdena, Blanka ZIMÁKOVÁ a A. DUFRESNE

Základní údaje

Originální název

Single sample resesearch design SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce applications

Autoři

LUSTIGOVÁ, Zdena, Blanka ZIMÁKOVÁ a A. DUFRESNE

Vydání

Fethiye, Turkey, od s. 632 - 641, 2012

Nakladatel

Kozak,M., Kozak,N.

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

ISBN

978-605--543782-4

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 10. 10. 2012 12:18, Ing. Blanka Zimáková

Anotace

V originále

Single sample resesearch design (SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce > applications.
Zobrazeno: 31. 10. 2024 11:53