D
2012
Single sample resesearch design SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce applications
LUSTIGOVÁ, Zdena, Blanka ZIMÁKOVÁ a A. DUFRESNE
Základní údaje
Originální název
Single sample resesearch design SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce applications
Autoři
LUSTIGOVÁ, Zdena, Blanka ZIMÁKOVÁ a A. DUFRESNE
Vydání
Fethiye, Turkey, od s. 632 - 641, 2012
Nakladatel
Kozak,M., Kozak,N.
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Příznaky
Mezinárodní význam
V originále
Single sample resesearch design (SSRD) as a way to assess individual client needs within E-commerce > applications.
Zobrazeno: 30. 10. 2024 04:59