JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 329 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
Název česky Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
Autoři JAKUBÍKOVÁ, Dagmar.
Vydání 2. vyd. Praha, 329 s. 2012.
Nakladatel Grada Publishing
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN 978-80-247-4209-0
Štítky Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
Změnil Změnil: Ing. Luboš Svárovský, učo 12422. Změněno: 9. 10. 2012 11:26.
Anotace
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 14:25