2012
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
JAKUBÍKOVÁ, DagmarZákladní údaje
Originální název
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
Název česky
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
Autoři
Vydání
2. vyd. Praha, 329 s. 2012
Nakladatel
Grada Publishing
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
ISBN
978-80-247-4209-0
Změněno: 9. 10. 2012 11:26, Ing. Luboš Svárovský
Anotace
V originále
Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.