D
		
		2013
			
	    
Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice
	    STUDNIČKA, Petr a Veronika TINKOVÁ
	
	
	
	    
	
     
 
	
	Základní údaje
	
		Originální název
		Grand Restaurant Festival a podpora regionálního cestovního ruchu v České republice
	 
		
			Název anglicky
			Grand Restaurant Festival and Support of Regional Tourism in the Czech Republic
		 
			
				Vydání
				 1. vyd. Opava, od s. 146-153, 8 s. 2013
			 
		
		
			Nakladatel
			Slezská univerzita
		 
Další údaje
		
	
		
			Typ výsledku
			Stať ve sborníku
		 
	
		
			Obor
			50200 5.2 Economics and Business
		 
	
		
			Stát vydavatele
			Česká republika
		 
	
		
			Utajení
			není předmětem státního či obchodního tajemství
		 
	
		
			Forma vydání
			paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
		 
			
				Organizační jednotka
				University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
			 
		
		
	
		
			Klíčová slova česky
			cestovní ruch, Česká republika, gastronomie, Grand Restaurant Festival, region
		 
		
			Klíčová slova anglicky
			tourism, Czech Republic, gastronomy, Grand Restaurant Festival, region
		 
			
			
				
					V originále
					Cestovní ruch se v posledních dvou desetiletích významně diverzifikuje do řady nových forem. Tento proces je odrazem stále se měnících motivací turistů. Jednou z nových a velmi rozšířených motivací je cestování za gastronomickými zážitky. Na příkladu lze poměrně jasně ukázat, že i ve skromných podmínkách se z nepříliš atraktivního produktu může stát dlouhodobý a ekonomicky úspěšný projekt, který poutá pozornost tuzemských i zahraničních turistů. V České republice se gastroturismus také rychle rozvíjí, avšak chybí větší koncepčnost, systematičnost a ucelený marketingový přístup.
				 
				
					Anglicky
					In the last two decades, the tourism industry has significantly diversified and now includes numerous new forms. This process is a reflection of the ever-changing motivations of tourists. One new and very widespread motivation is traveling to seek out new gastronomic experiences. The example shows that it is quite clear that even the modest conditions of a very attractive product can become a long-term and economically successful project that attracts the attention of both domestic and foreign tourists. In the Czech Republic gastro-tourism is also developing rapidly, but it is lacking a larger conceptual, systematic and integrated marketing approach.
				  
				Zobrazeno: 31. 10. 2025 13:18