LUSTIGOVÁ, Zdena, Aude DUFRESNE a Veronika NOVOTNÁ. Assessing affective reactions in hotel booking systems. Online. Malaisie, 2013, 6 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Assessing affective reactions in hotel booking systems
Název česky Studium afektivních reakcí zákazníka v hotelových rezervačních systémech
Autoři LUSTIGOVÁ, Zdena, Aude DUFRESNE a Veronika NOVOTNÁ.
Vydání Malaisie, 6 s. 2013.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10103 Statistics and probability
Stát vydavatele Malajsie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Organizační jednotka University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Klíčová slova česky hotelové rezervační systémy, afektivní reakce, human-computer interakce
Klíčová slova anglicky hotel booking system; human-computer interactions; affective reactions
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 27. 2. 2014 11:08.
Anotace
Affective reactions during human computer interaction seem to be more and more important for many e-commerce applications, including all kind of local and global reservation and booking systems. Understanding affective reactions is essential to improve the design of systems, to define interactive feedback or adaptation in system. The data collected are analysed not only to highlight affective reactions, but also to integrate hierarchical models of activity to study them, taking into consideration the context in which the user is at a given moment in the activity path. The preliminary results and the detailed methodology are mentioned within the paper.
Anotace česky
příspěvek se zabývá studiem afektivních rekací zákazníka v hotelových rezervačních systémech
VytisknoutZobrazeno: 5. 7. 2024 03:07