Filtrování publikací

    2025

    1. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Investigation of business client's behaviour in the context of price demand elasticity. Journal of Tourism Management Research. Conscientia Beam, 2025, roč. 12, č. 1, s. 94-106. ISSN 2408-9117. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18488/31.v12i1.4170.
      Název anglicky: Investigation of business client's behaviour in the context of price demand elasticity

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 24. 4. 2025 10:39.

    2024

    1. DOHNALOVÁ, Marie. Benchmarking the socio-economic performance of the EU Social Economy. 2024.
      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 8. 2. 2025 18:53.
    2. GULLOVÁ, Soňa. Co Švýcar slíbí, to do puntíku dodrží. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XIII., 5/2024, s. 46-48. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: What the Swiss promises, he keeps to the letter

      Klíčová slova anglicky: business etiquette, Switzerland
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 11. 11. 2024 21:04.
    3. DOHNALOVÁ, Marie. Členka Akademické rady University College Prague. Akademická rada University College Prague, 2024.
      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 25. 3. 2024 10:54.
    4. GULLOVÁ, Soňa. Francouzská symbióza temperamentu s racionalitou. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 2 / 2024, s. 50-51. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: French symbiosis with rationality

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 26. 4. 2024 19:47.
    5. GULLOVÁ, Soňa. Korejský trh prověří obchodnický talent. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 3/2024, s. 46-48. ISSN 1805-5397.
      URL
      Název anglicky: The Korean market will test business talent
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business etiquette, Korea
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 21. 6. 2024 20:39.
    6. GULLOVÁ, Soňa. Neúspěch? Jede se dál! Je to jen další příležitost. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2024, roč. 2024, č. 1, s. 48-49. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: Failure? Moving on! It is just another opportunity

      Klíčová slova anglicky: business etiquette California
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 6. 3. 2024 12:39.
    7. GULLOVÁ, Soňa. Obchodování v Japonsku je i pro zkušené výzvou. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 4/2024, s. 50-52. ISSN 1805-5397.
      URL
      Název anglicky: Doing business in Japan is a challenge even for experienced people
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business etiquette, Japan

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 1. 10. 2024 16:23.
    8. DOHNALOVÁ, Marie. Social economy, solidarity economy and social enterprises in the Czech Republic. Veřejná správa a sociální politika. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2024. ISSN 2695-1223.
      Název česky: Sociální ekonomika, solidární ekonomika a sociální podniky v České republice
      Název anglicky: Social economy, solidarity economy and social enterprises in the Czech Republic

      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 25. 3. 2024 10:55.
    9. DOHNALOVÁ, Marie a Kateřina LEGNEROVÁ. Sociální ekonomika a integrační sociální podniky pro osoby starší 50 let. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, v.v.vi., 2024, roč. 18, č. 3, s. 58-71. ISSN 1802-5854.
      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 8. 2. 2025 18:52.
    10. DOHNALOVÁ, Marie. Sociální podnikání - výzva pro vzdělávání i pro výzkum. Media4u Magazine. Praha, 2024, roč. 21, č. 1, s. 2-6. ISSN 1214-9187.
      Název česky: Sociální podnikání - výzva pro vzdělávání i pro výzkum
      Název anglicky: Social entrepreneurship - a challenge for education and research

      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 24. 3. 2024 16:54.
    11. GULLOVÁ, Soňa. V Srbsku jde přátelství a obchodní vztah ruku v ruce. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., 2024, XIII., 6/2024, s. 54-56. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: In Serbia, friendship and business relationship go hand in hand
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business etiquette, Serbia

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 21. 12. 2024 16:17.

    2023

    1. GULLOVÁ, Soňa. Britové jsou skvělí obchodníci. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 5, s. 40-41. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: The British are great business people
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business etiquette Great Britain
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 10. 11. 2023 17:21.
    2. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2023, roč. 12, č. 3, s. 1754-1761. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM123-58.
      URL
      Název anglicky: Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews
      angličtina. Srbsko.
      Klíčová slova anglicky: – Sentiment analysis, online reputation, user-generated content analysis, competitiveness, market competition.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 4. 6. 2024 09:44.
    3. GULLOVÁ, Soňa. Irové si zakládají na "irskosti" čím díl od domoviny, tím více. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 5, s. 58-59. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: Irish peopleestablish themselves in reland the further they are from their homeland the more

      Klíčová slova anglicky: business etiquette of Ireland

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 11. 11. 2023 12:03.
    4. FIALA, Jan, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Lucie ROHLÍKOVÁ, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. More Than Virtual Reality: Tools, Methods and Approaches to Hotel Employee Training. In Visvizi, A., Troisi, O., Grimaldi, M. Research and Innovation Forum 2022. RIIFORUM 2022. Springer, Cham, 2023, s. 435-443. ISBN 978-3-031-19559-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-19560-0_35.

      Klíčová slova anglicky: Virtual Reality (VR); Students; Future hotel employees training; Higher education; Communication skills

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 29. 3. 2023 10:20.
    5. GULLOVÁ, Soňa. Nejlepší vyjednávači jsou děti a egyptští obchodníci. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 6, s. 32-33. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: The best negotiations are children and Egyptian businessmen

      Klíčová slova anglicky: business negotiation, etiquette, Egypt

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 14. 12. 2023 14:47.
    6. GULLOVÁ, Soňa. Němčina je výhodou, odbornost a realismus nutností. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 4, s. 34-35. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: German is an advantage, expertise and realism a must

      Klíčová slova anglicky: business etiquette Bavaria
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 26. 9. 2023 20:04.
    7. GULLOVÁ, Soňa. Poctivá příprava a znalost němčiny se vrátí. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 4, s. 64-65. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: Honest preparation and knowledge of german will pay off

      Klíčová slova anglicky: business etiquette Austria

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 26. 9. 2023 20:11.
    8. CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. Praha: Wolters Kluwer, 2023, 232 s. ISBN 978-80-7676-638-9.
      čeština.
      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 28. 2. 2023 10:27.
    9. GULLOVÁ, Soňa. Respekt ke stáří může rozhodnout o úspěchu obchodu. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 6, s. 46-47. ISSN 1805-5397.
      Název anglicky: Respect for old age can bringthe success in business

      Klíčová slova anglicky: business etiquette Senegal

      Změnila: Ing. Soňa Gullová, Ph.D., učo 30593. Změněno: 14. 12. 2023 14:53.
    10. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2023, 432 s. ISBN 978-80-271-3722-0.
      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 13. 12. 2023 12:26.
    11. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, roč. 24, č. 197, s. 1-7. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.
      URL
      Název anglicky: The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic.
      angličtina. Rumunsko.
      Klíčová slova anglicky: SME revenue management adoption, revenue management tactics, revenue management implementation.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 4. 6. 2024 09:21.

    2022

    1. ATTL, Pavel, Josef PÁTEK a Petr STUDNIČKA. Dopad pandemie covid-19 na Františkovy Lázně. Online. Jihlava, 2022, s. 12-20. ISBN 978-80-88064-57-2.
      URL
      Název anglicky: The Impact of the COVID-19 Pandemic in Františkovy Lázně
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Františkovy Lázně, Collective Accommodation Facilities, Compensating, Spas, Local Fees
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Petr Studnička, PhD., učo 10778. Změněno: 20. 6. 2022 22:34.
    2. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jan FIALA, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Milan KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. Innovating in the Tourism Industry Through Virtual Reality (VR) and Education in the Hotel Business: VR-Enhanced Three-Phase Future Hotel Staff Training. International Journal of Smart Education and Urban Society (IJSEUS). 2022, roč. 13, č. 1, 12 s. ISSN 2574-8254. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/IJSEUS.309955.
      angličtina.
      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 29. 3. 2023 10:05.

    2021

    1. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. Online. Acta academica karviniensia. 2021, roč. 11, č. 2, s. 25-35. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.010.
      Plný text publikace.
      Název česky: Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění covid-19
      Název anglicky: ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer attitudes; pandemic COVID-19; spa; spa perception
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 2. 2022 09:49.
    2. DOHNALOVÁ, Marie. Social Enterprise in the Czech Republic: Heritage and New Developments. In Social Enterprise in Central and Eastern Europe. Theory, Models and Practice. 1. vyd. Routledge, 2021.
      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 23. 11. 2022 16:13.
    3. DOHNALOVÁ, Marie. The Influence of Historical and Institutional Legacies on Present-day Social Enterprises in CEE Countries: Lessons from Poland, Hungary, the Czech Republic and Croatia. In Social Enterprise in Central and Eastern Europe. Theory, Models and Practice. Routledge, 2021.
      Změnila: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc., učo 4275. Změněno: 23. 11. 2022 16:13.
    4. KUPEC, Michael, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Václav KUPEC. Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications. Media Literacy and Academic Research. 2021, roč. 4, č. 2, s. 110-118, 19 s. ISSN 2585-8726.
      Název anglicky: Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Internet;Personalization;Artificial intelligence; Management; Marketing; Communication;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 2. 2022 09:43.

    2020

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Franchising 4V. Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020, s. 128-152. ISBN 978-80-906993-8-0.
      Název česky: Franchising 4V
      Název anglicky: Franchising 4V
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: franchising, franchising association, EFA
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 6. 5. 2020 12:45.

    2019

    1. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Bezpečnost jako faktor konkurenční výhody z pohledu managementu cestovního ruchu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019. ISSN 1210-8723.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:31.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Členství v akademické radě Vysoké školy hotelové. 2019.
      Název česky: Členství v akademické radě Vysoké školy hotelové
      Název anglicky: Member of the Academic Board of the University College
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:46.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Členství v komisi Franchisa roku. 2019.
      Název česky: Členství v komisi Franchisa roku
      Název anglicky: Membership in the Commission of Franchise of the Year
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:52.
    4. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Deviantní chování turistů v podobě vandalismu jako „nedílná“ součást cestovního ruchu z pohledu bezpečnostního managementu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019, 15 s. ISSN 1210-8723.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:29.
    5. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Eva OTTOVÁ. Experience for Education Managers from Foreign Practice. Scientific Journal Eruditi. Tbilisi: Higher Education Institution"Academy of Education", 2019, roč. 1, č. 2, s. 60-64. ISSN 2587-4861.
      Název česky: Vdělávání manařerů: zkušenosti ze zahraniční praxe
      Název anglicky: Experience for Education Managers from Foreign Practice
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: skills, managers, practice, education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 21. 1. 2019 06:55.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Garantka projektu "Škola franchisingu" při České asociaci franchisingu. Česká asociace franchisingu, 2019.
      Název česky: Garantka projektu "Škola franchisingu" při České asociaci franchisingu
      Název anglicky: Guarant of the "Franchising School" project at the Czech Franchising Association
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 16. 4. 2019 13:54.
    7. TURNEROVÁ, Lenka. Gastronomie jako faktor rozvoje regionu. In 8. mezinárodní vědecká konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. 2019.
      Název česky: Gastronomie jako faktor rozvoje regionu
      Název anglicky: The Gastronomy as a Factor of Region´s Development
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: gastronomy, recipe, drinks, food preparation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 24. 3. 2019 22:48.
    8. TURNEROVÁ, Lenka, Eva OTTOVÁ a Jan CHROMÝ. Gastronomy and Food Tourism in the Czech Republic. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations through Sustainable Economic Competitive Advantage. 1. vyd. Madrid: International Business Information Management Association, 2019, s. 1930-1936. ISBN 978-0-9998551-3-3.
      Název česky: Gastronomie a potravinářská turistika v České republice
      Název anglicky: Gastronomy and Food Tourism in the Czech Republic
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: globalisation, gastronomy, tourist destination, travel industry, travel agencies
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 11. 10. 2020 13:58.
    9. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Lázeňství - management a marketing. první. Praha: Grada Publishing, 2019, 368 s. Expert. ISBN 978-80-271-2461-9.
      Název česky: Lázeňství - management a marketing
      Název anglicky: Spa treatment - management and marketing
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: spa, spa treatment, management, marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 10. 2019 15:10.
    10. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v sektoru služeb. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 1/2019, s. 17-20. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 11:03.
    11. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA. Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb. 2019 - 2020.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:50.
    12. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Marttin KEBZA. Projekt: Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví. 2019 - 2019.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:46.
    13. TURNEROVÁ, Lenka. Projekt DG18P02OVV067 Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace - realizace výzkumu, rešerše a dokumentace při řešení výše uvedeného projektu. 2019.
      Název česky: Projekt DG18P02OVV067 Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace - realizace výzkumu, rešerše a dokumentace při řešení výše uvedeného projektu
      Název anglicky: roject DG18P02OVV067 Culinary Heritage of the Czech Lands, Memory, Presentation and Education - Realization of Research, Research and Documentation in Solution of the above Project
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: gastronomy, recipe, drinks, food preparation

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 15. 3. 2019 21:59.
    14. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Odborný recenzovaný časopis. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 2/2019, s. 19-22. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 11:00.
    15. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Eva OTTOVÁ. The Analysis of Content Availability for Customers on the Websites of Prague Four-Star Hotels. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations through Sustainable Economic Competitive Advantage. 1st. Madrid: International Business Information Management Association, 2019, s. 1937-1944. ISBN 978-0-9998551-3-3.
      Název česky: Analýza pro využití obsahu webových stránek zákazníky čtyřhvězdičkových hotelů v Praze
      Název anglicky: The Analysis of Content Availability for Customers on the Websites of Prague Four-Star Hotels
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: websites, hotels, customers, Prague
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 11. 10. 2020 14:00.
    16. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. Význam slevových portálů pro rozvoj regionu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2019, 11 s. ISBN 978-80-88064-42-8.
      Název česky: Význam slevových portálů pro rozvoj regionu
      Název anglicky: Importance of discount portals for regional development
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Accomodation services. Development of region. Discount portals
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 6. 5. 2020 12:37.

    2018

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Cena České asociace franchisingu za podporu a rozvoj franchisingu. Česká asociace franchisingu, 2018.
      Název česky: Cena České asociace franchisingu za podporu a rozvoj franchisingu
      Název anglicky: The Czech Franchising Association Award for Supporting and Developing Franchising
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: franchising, award

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:41.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Controlling marketingových aktivit franchisingové firmy. In Škola franchisingu - Franchising Academy. 2018.
      Název česky: Controlling marketingových aktivit franchisingové firmy
      Název anglicky: Controlling marketing activities of a franchising company
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:59.
    3. CHROMÝ, Jan, Eva OTTOVÁ a Lenka TURNEROVÁ. Convention Tourism as communication medium for experts - Development of in the Czech Republic in Years 2010–2017. Online. In Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2018. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2018, s. 64-69. ISBN 978-80-87570-41-8.
      URL
      Název česky: Kongresová turistika jako komunikační médium expertů - Vývoj v České republice v létech 2010 - 2017
      Název anglicky: Convention Tourism as communication medium for experts - Development of in the Czech Republic in Years 2010–2017
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Convention tourism, development, organisation, participants
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 26. 11. 2018 11:00.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady Vysoké školy hotelové. 2018.
      Název česky: Členka akademické rady Vysoké školy hotelové
      Název anglicky: Member of the Academic Board of the University College
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:43.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku. 2018: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, s. 34-44. ISBN 978-80-7510-280-5.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ourism, Karlovy Vary Region, Františkovy Lázně, spas, medical wellness, business, management, marketing, customer, CSM, CRM, customer satisfaction, value, innovation, new economy, online marketing, strategy, blue ocean strategy, GDPR, people
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 28. 11. 2018 11:31.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Informační technologie a jejich využítí v oblasti bezpečnosti a ochrany majetku. Online. Praha: Vysoká škola hotelová Praha 8, 2018, s. 169-177. ISBN 978-80-87411-93-3.
      Název česky: Informační technologie a jejich využítí v oblasti bezpečnosti a ochrany majetku
      Název anglicky: Information technology and its use in the field of safety and protection of the hotel clients property
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: information system, safety
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 13:30.
    7. TURNEROVÁ, Lenka. Marketingové nástroje franchisingové firmy se zaměřením na prvky grafického manuálu. In Škola franchisingu - Franchising Academy. 2018.
      Název česky: Marketingové nástroje franchisingové firmy se zaměřením na prvky grafického manuálu
      Název anglicky: Marketing tools of the franchising company focusing on the elements of the graphic manual
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 14:06.
    8. TURNEROVÁ, Lenka. Projekt DG18P02OVV067 - Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace. 2018.
      Název česky: Projekt DG18P02OVV067 - Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace
      Název anglicky: Project DG18P02OVV067 - Culinary Heritage of the Czech Lands, Memory, Presentation and Education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: gastronomy, recipe, drinks, food preparation

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 15. 3. 2019 22:04.
    9. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU. Online. In Ivice Linderová - Stanislava Pachrová. Sborník 13. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu - Autenticita v kontextu cestovního ruchu. 1. vyd. Jihlava: VŠP Jihlava, 2018, s. 471-478. ISBN 978-80-88064-36-7.
      URL
      Název česky: SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU
      Název anglicky: SEGMENT 55+ AND ITS ATTITUDE TO GASTRONOMICAL ENJOYMENTS AS A TOOL FOR TOURISM DEVELOPMENT
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Destinations. Gastronomy. Enjoyment. Seniors. Tourism. Travel agencies
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 11. 10. 2020 14:03.
    10. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociální konflikt ve formě diskriminace na pracovišti ze strany managementu. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, 11 s. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:43.
    11. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Fórum sociální politiky. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, roč. 01/2018. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:46.
    12. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB. Online. In Ing. Ivica Linderová, PhD. RNDr . Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018., 2018, s. 151-160. ISBN 978-80-88064-36-7.
      URL
      Název anglicky: CHRISTMAS TIME AND AUTHENTICITY: EVALUATION OF CHRISTMAS MARKET IN THE TOWN OF CHEB
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Authenticity. Cheb. Christmas. Christmas market. Tourism.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 14. 11. 2018 12:57.

    2017

    1. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Age Management jako nedílná součást odpovědné personální politiky firemní kultury. Recenzovaný článek v časopise. Praha: Vydavatel VÚPSV, v. v. i., 2017, č.4/2017, s. 18-23. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:50.
    2. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Monika ROHLÍKOVÁ. Czech Radio Broadcasting and his Target Audience Listeners. Online. In Chromý. Média a vzdělávání 2017 - Media & Education 2017: Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 26-30. ISBN 978-80-87570-39-5.
      URL
      Název česky: Cílové skupiny posluchačů Českého rozhlasu
      Název anglicky: Czech Radio Broadcasting and his Target Audience Listeners

      Klíčová slova anglicky: Czech Radio, target segment, listening
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 26. 3. 2018 08:39.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady Vysoké školy hotelové. 2017.
      Název česky: Členka akademické rady Vysoké školy hotelové
      Název anglicky: Member of the Academic Board of the University College
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 1. 2019 14:11.
    4. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Radka BALAKOVSKÁ. Didaktická pravidla a televizní zpravodajství. Online. In Jan Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 46-53. ISBN 978-80-87570-35-7.
      URL
      Název česky: Didaktická pravidla a televizní zpravodajství
      Název anglicky: Didactic rules and TV News
      Potravinářství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: TV news, didactic resources, didactic principles
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 4. 1. 2017 11:55.
    5. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ. In Opava, 6. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE - AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU, od s. 82-90, 9 s. 2017. Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2017. ISBN 978-80-7510-228-7.
      Název česky: GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ
      Název anglicky: GASTRONOMY AND CULTURAL TRAVEL AT THE OFFER OF TRAVEL OFFICES

      Klíčová slova anglicky: globalization, gastronomy, destination, tourism, travel agency
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Eva Ottová, učo 4028. Změněno: 29. 8. 2017 15:22.
    6. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Managerial Competencies as an Integral Part of the Corporate Culture of Hotel Management focusing on the Front Office. Czech Hospitality and Tourism Paper (CHTP). Prague: The Institute of Hospitality Management in Prague,, 2017, vol. XIII, 16 s. ISSN 1801-1535.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:37.
    7. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Lilia DVOŘÁKOVÁ. Název projektu: Inovace a příprava nového doktorského studijního programu Ekonomika a management na kreditní systém studia. 2017 - 2017.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:42.
    8. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁ. Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů. Online. In Jan Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 142-148. ISBN 978-80-87570-35-7.
      URL
      Název česky: Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů
      Název anglicky: Knowledge of the franchising concepts, which we know from media - area fastfood restaurants
      Potravinářství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Franchising, franchisant, history, requirements, services
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 4. 1. 2017 12:04.
    9. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, s. 109-120. ISBN 978-80-244-5255-5.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 27. 4. 2018 08:56.
    10. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. Psychological Aspects of Employees Development in the Hospitality Industry. In Coference Proceedings. Albena Co, Bulgaria: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts,, 2017, s. 639-648. ISBN 978-619-7408-16-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/14.

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:56.
    11. CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ. Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti. Media4u Magazine. Praha, 2017, roč. 14, č. 2, s. 7-10. ISSN 1214-9187.
      URL
      Název česky: Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti
      Název anglicky: Different Conditions for e-Learning in a Multicultural Society

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 15. 6. 2017 09:37.
    12. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Specifikace rozdílů v interakci managementu a zaměstnanců s přihlédnutím na genderové vztahy na pracovišti z pohledu psychologie práce. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2017, roč. 11/2017. ISSN 1802-5854.

      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:49.
    13. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. SYCHOLOGICAL REFLECTION OF MANAGEMENT OF THE HOTEL INDUSTRY IN THE PROCESS OF CREATIVE THINKING. niversal Journal of Management, USA. USA, 2017.
      Změnil: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc., učo 14454. Změněno: 25. 9. 2019 10:27.

    2016

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady VŠH. Akademická rada VŠH, 2016.
      Název česky: Členka akademické rady VŠH
      Název anglicky: The Member of Academy Council of Institut of Hospitality Management
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 13:07.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Členka poroty "Franchisa roku". Česká asociace franchisingu, 2016.
      Název česky: Členka poroty "Franchisa roku"
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:43.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Faktory úspěchu franchisového konceptu - proč je franchising efektivnější oproti ostatním formám podnikání. In Výstava franchisingu. 2016.
      Název česky: Faktory úspěchu franchisového konceptu - proč je franchising efektivnější oproti ostatním formám podnikání
      Název anglicky: The Factors of Franchise Concept Success
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:54.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Marketing firmy MAKRO ČR : strategický finanční audit. 2016.
      Název česky: Marketing firmy MAKRO ČR : strategický finanční audit
      Název anglicky: The Marketing od MAKRO CR: Strategy finantional audit
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:51.
    5. TURNEROVÁ, Lenka. Marketing firmy MAKRO ČR : tvorba franchisového konceptu. 2016.
      Název česky: Marketing firmy MAKRO ČR : tvorba franchisového konceptu
      Název anglicky: The Marketing od MAKRO CR
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:45.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Marketingové řešení grafického manuálu firmy. In Mezinárodní konference podnikání ve franchisingu. 2016.
      Název česky: Marketingové řešení grafického manuálu firmy
      Název anglicky: The Marketing Solution of Grafic Manual of Firm
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:59.
    7. PETRŮ, Naděžda, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jiří VACEK. Rodinné podnikání v České republice - historie a současnost. Socioekonomické a humanitní studie. BIVŠ v Praze: BIVŠ v Praze, 2016, roč. 6, č. 2, s. 62 – 75. ISSN 1804-6797.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: rodina, rodinný podnik, rodinná farma,rodinné podnikání, rodinná firma roku
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 25. 1. 2017 10:21.
    8. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Rodinné podnikání v odvětví zemědělství a cestovního ruchu v ČR. Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie. Bratislava: Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislavě., 2016, roč. 8(1), č. 1, s. 48 – 63. ISSN 1337-9313.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: rodinné podnikání, zemědělství, cestovní ruch,ekonomika cestovního ruchu
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 25. 1. 2017 10:35.
    9. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses. In Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Sborník příspěvků z 10. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové Trendy 2015 New Trends 2015. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě, 2016, s. 207 – 218. ISBN 978-80-87314-76-0.
      Název anglicky: The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 23. 2. 2016 10:59.

    2015

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Event marketing. Studijní opora.. Online. První vydání. Praha: VŠH v Praze, 2015, 107 s. ISBN 978-80-87411-66-7.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:45.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Franšíz je stále víc - pouštějí se do nich hlavně třicátníci. Praha: Česká telefize, ČT 24, 2015.
      Název česky: Franšíz je stále víc - pouštějí se do nich hlavně třicátníci
      Název anglicky: The Number of Franchises is Raising
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 31. 5. 2016 12:35.
    3. PAVERA, Libor a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Marketingová a mediální komunikace dnes. In Libor Pavera. odborná kniha. první. Praha: Verbum Praha, 2015, s. 27-43, 194 s. svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: estovní ruch, destinace, management, marketing, spolupráce, partnerství, komunikac
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 12:49.
    4. VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, XVIII, č. 1, s. 151 – 168. ISSN 1212-3609.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer, health care, loyalty, satisfaction, spa care
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:36.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Název projektu: Využití moderních technologií v marketingové komunikaci. 2015 - 2016.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:37.
    6. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In sborník z konference. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, s. 38-47. ISBN 978-80-7435-537-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 14:50.
    7. PETRŮ, NADĚŽDA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. 2015, roč. 05/2015, 2/2015, s. 69-74. ISSN 1804-7890.
      Název anglicky: THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE.
      Ekonomie. angličtina.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 2. 2. 2016 10:45.
    8. JANEČEK, Petr, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2015, s. 98-109. ISBN 978-80-7510-140-2.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: lázeňství, hotelnictví, turismus,kraj, marketingová komunikace, webové stránky
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 14:44.

    2014

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Budování centrály franchisového konceptu. In Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising. 2014.
      Název česky: Budování centrály franchisového konceptu
      Název anglicky: The Development of Centrale of Franchising Project
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: franchising, education, centrale, management
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 2. 12. 2014 12:36.
    2. TURNEROVÁ, Lenka a Jan CHROMÝ. Informační technologie. 1.vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2014, 112 s. sv. 1. ISBN 978-80-7478-499-6.
      Název česky: Informační technologie
      Název anglicky: Information technology

      Klíčová slova anglicky: information technology, franchising, strategic management, electronic media

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 21. 10. 2014 08:53.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising, Bratislava. 2014.
      Název česky: Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising, Bratislava
      Název anglicky: International exhibition for business and franchising, Bratislava
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: franchising, education, headquarters, management, CAF, SAF, European law, block exemption

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 2. 12. 2014 12:43.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Tvorba jednotného obchodního designu. In Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising. 2014.
      Název česky: Tvorba jednotného obchodního designu
      Název anglicky: The Development of Bussines´s Design
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business design, franchising project
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc., učo 13467. Změněno: 2. 12. 2014 12:33.
Zobrazeno: 13. 5. 2025 03:05