Filtrování publikací

    2025

    1. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Investigation of business client's behaviour in the context of price demand elasticity. Journal of Tourism Management Research. Conscientia Beam, 2025, roč. 12, č. 1, s. 94-106. ISSN 2408-9117. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18488/31.v12i1.4170.

    2024

    1. DOHNALOVÁ, Marie. Benchmarking the socio-economic performance of the EU Social Economy. 2024.
    2. GULLOVÁ, Soňa. Co Švýcar slíbí, to do puntíku dodrží. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XIII., 5/2024, s. 46-48. ISSN 1805-5397.
    3. DOHNALOVÁ, Marie. Členka Akademické rady University College Prague. Akademická rada University College Prague, 2024.
    4. GULLOVÁ, Soňa. Francouzská symbióza temperamentu s racionalitou. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 2 / 2024, s. 50-51. ISSN 1805-5397.
    5. GULLOVÁ, Soňa. Korejský trh prověří obchodnický talent. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 3/2024, s. 46-48. ISSN 1805-5397.
    6. GULLOVÁ, Soňa. Neúspěch? Jede se dál! Je to jen další příležitost. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2024, roč. 2024, č. 1, s. 48-49. ISSN 1805-5397.
    7. GULLOVÁ, Soňa. Obchodování v Japonsku je i pro zkušené výzvou. Trade News. Česká republika: ANTECOM, s.r.o., 2024, XII, 4/2024, s. 50-52. ISSN 1805-5397.
    8. DOHNALOVÁ, Marie. Social economy, solidarity economy and social enterprises in the Czech Republic. Veřejná správa a sociální politika. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2024. ISSN 2695-1223.
    9. DOHNALOVÁ, Marie a Kateřina LEGNEROVÁ. Sociální ekonomika a integrační sociální podniky pro osoby starší 50 let. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, v.v.vi., 2024, roč. 18, č. 3, s. 58-71. ISSN 1802-5854.
    10. DOHNALOVÁ, Marie. Sociální podnikání - výzva pro vzdělávání i pro výzkum. Media4u Magazine. Praha, 2024, roč. 21, č. 1, s. 2-6. ISSN 1214-9187.
    11. GULLOVÁ, Soňa. V Srbsku jde přátelství a obchodní vztah ruku v ruce. Trade News. Praha: ANTECOM, s.r.o., 2024, XIII., 6/2024, s. 54-56. ISSN 1805-5397.

    2023

    1. GULLOVÁ, Soňa. Britové jsou skvělí obchodníci. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 5, s. 40-41. ISSN 1805-5397.
    2. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2023, roč. 12, č. 3, s. 1754-1761. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM123-58.
    3. GULLOVÁ, Soňa. Irové si zakládají na "irskosti" čím díl od domoviny, tím více. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 5, s. 58-59. ISSN 1805-5397.
    4. FIALA, Jan, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Lucie ROHLÍKOVÁ, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. More Than Virtual Reality: Tools, Methods and Approaches to Hotel Employee Training. In Visvizi, A., Troisi, O., Grimaldi, M. Research and Innovation Forum 2022. RIIFORUM 2022. Springer, Cham, 2023, s. 435-443. ISBN 978-3-031-19559-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-19560-0_35.
    5. GULLOVÁ, Soňa. Nejlepší vyjednávači jsou děti a egyptští obchodníci. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 6, s. 32-33. ISSN 1805-5397.
    6. GULLOVÁ, Soňa. Němčina je výhodou, odbornost a realismus nutností. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 4, s. 34-35. ISSN 1805-5397.
    7. GULLOVÁ, Soňa. Poctivá příprava a znalost němčiny se vrátí. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 4, s. 64-65. ISSN 1805-5397.
    8. CHADT, Karel. Psychologie trhu a chování spotřebitele. Praha: Wolters Kluwer, 2023, 232 s. ISBN 978-80-7676-638-9.
    9. GULLOVÁ, Soňa. Respekt ke stáří může rozhodnout o úspěchu obchodu. Trade News. Praha: ANTECOM ,s.r.o., 2023, roč. 2023, č. 6, s. 46-47. ISSN 1805-5397.
    10. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2023, 432 s. ISBN 978-80-271-3722-0.
    11. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, roč. 24, č. 197, s. 1-7. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.

    2022

    1. ATTL, Pavel, Josef PÁTEK a Petr STUDNIČKA. Dopad pandemie covid-19 na Františkovy Lázně. Online. Jihlava, 2022, s. 12-20. ISBN 978-80-88064-57-2.
    2. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jan FIALA, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Milan KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. Innovating in the Tourism Industry Through Virtual Reality (VR) and Education in the Hotel Business: VR-Enhanced Three-Phase Future Hotel Staff Training. International Journal of Smart Education and Urban Society (IJSEUS). 2022, roč. 13, č. 1, 12 s. ISSN 2574-8254. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/IJSEUS.309955.

    2021

    1. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. Online. Acta academica karviniensia. 2021, roč. 11, č. 2, s. 25-35. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.010.
    2. DOHNALOVÁ, Marie. Social Enterprise in the Czech Republic: Heritage and New Developments. In Social Enterprise in Central and Eastern Europe. Theory, Models and Practice. 1. vyd. Routledge, 2021.
    3. DOHNALOVÁ, Marie. The Influence of Historical and Institutional Legacies on Present-day Social Enterprises in CEE Countries: Lessons from Poland, Hungary, the Czech Republic and Croatia. In Social Enterprise in Central and Eastern Europe. Theory, Models and Practice. Routledge, 2021.
    4. KUPEC, Michael, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Václav KUPEC. Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications. Media Literacy and Academic Research. 2021, roč. 4, č. 2, s. 110-118, 19 s. ISSN 2585-8726.

    2020

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Franchising 4V. Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020, s. 128-152. ISBN 978-80-906993-8-0.

    2019

    1. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Bezpečnost jako faktor konkurenční výhody z pohledu managementu cestovního ruchu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019. ISSN 1210-8723.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Členství v akademické radě Vysoké školy hotelové. 2019.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Členství v komisi Franchisa roku. 2019.
    4. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Deviantní chování turistů v podobě vandalismu jako „nedílná“ součást cestovního ruchu z pohledu bezpečnostního managementu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019, 15 s. ISSN 1210-8723.
    5. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Eva OTTOVÁ. Experience for Education Managers from Foreign Practice. Scientific Journal Eruditi. Tbilisi: Higher Education Institution"Academy of Education", 2019, roč. 1, č. 2, s. 60-64. ISSN 2587-4861.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Garantka projektu "Škola franchisingu" při České asociaci franchisingu. Česká asociace franchisingu, 2019.
    7. TURNEROVÁ, Lenka. Gastronomie jako faktor rozvoje regionu. In 8. mezinárodní vědecká konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. 2019.
    8. TURNEROVÁ, Lenka, Eva OTTOVÁ a Jan CHROMÝ. Gastronomy and Food Tourism in the Czech Republic. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations through Sustainable Economic Competitive Advantage. 1. vyd. Madrid: International Business Information Management Association, 2019, s. 1930-1936. ISBN 978-0-9998551-3-3.
    9. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Lázeňství - management a marketing. první. Praha: Grada Publishing, 2019, 368 s. Expert. ISBN 978-80-271-2461-9.
    10. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v sektoru služeb. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 1/2019, s. 17-20. ISSN 1802-5854.
    11. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA. Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb. 2019 - 2020.
    12. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Marttin KEBZA. Projekt: Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví. 2019 - 2019.
    13. TURNEROVÁ, Lenka. Projekt DG18P02OVV067 Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace - realizace výzkumu, rešerše a dokumentace při řešení výše uvedeného projektu. 2019.
    14. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Odborný recenzovaný časopis. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 2/2019, s. 19-22. ISSN 1802-5854.
    15. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Eva OTTOVÁ. The Analysis of Content Availability for Customers on the Websites of Prague Four-Star Hotels. Online. In Khalid S. Soliman. Vision 2025: Education Excellence and Management of Innovations through Sustainable Economic Competitive Advantage. 1st. Madrid: International Business Information Management Association, 2019, s. 1937-1944. ISBN 978-0-9998551-3-3.
    16. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. Význam slevových portálů pro rozvoj regionu. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2019, 11 s. ISBN 978-80-88064-42-8.

    2018

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Cena České asociace franchisingu za podporu a rozvoj franchisingu. Česká asociace franchisingu, 2018.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Controlling marketingových aktivit franchisingové firmy. In Škola franchisingu - Franchising Academy. 2018.
    3. CHROMÝ, Jan, Eva OTTOVÁ a Lenka TURNEROVÁ. Convention Tourism as communication medium for experts - Development of in the Czech Republic in Years 2010–2017. Online. In Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2018. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2018, s. 64-69. ISBN 978-80-87570-41-8.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady Vysoké školy hotelové. 2018.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku. 2018: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, s. 34-44. ISBN 978-80-7510-280-5.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Informační technologie a jejich využítí v oblasti bezpečnosti a ochrany majetku. Online. Praha: Vysoká škola hotelová Praha 8, 2018, s. 169-177. ISBN 978-80-87411-93-3.
    7. TURNEROVÁ, Lenka. Marketingové nástroje franchisingové firmy se zaměřením na prvky grafického manuálu. In Škola franchisingu - Franchising Academy. 2018.
    8. TURNEROVÁ, Lenka. Projekt DG18P02OVV067 - Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace. 2018.
    9. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU. Online. In Ivice Linderová - Stanislava Pachrová. Sborník 13. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu - Autenticita v kontextu cestovního ruchu. 1. vyd. Jihlava: VŠP Jihlava, 2018, s. 471-478. ISBN 978-80-88064-36-7.
    10. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociální konflikt ve formě diskriminace na pracovišti ze strany managementu. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, 11 s. ISSN 1802-5854.
    11. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Fórum sociální politiky. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, roč. 01/2018. ISSN 1802-5854.
    12. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB. Online. In Ing. Ivica Linderová, PhD. RNDr . Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018., 2018, s. 151-160. ISBN 978-80-88064-36-7.

    2017

    1. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Age Management jako nedílná součást odpovědné personální politiky firemní kultury. Recenzovaný článek v časopise. Praha: Vydavatel VÚPSV, v. v. i., 2017, č.4/2017, s. 18-23. ISSN 1802-5854.
    2. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Monika ROHLÍKOVÁ. Czech Radio Broadcasting and his Target Audience Listeners. Online. In Chromý. Média a vzdělávání 2017 - Media & Education 2017: Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 26-30. ISBN 978-80-87570-39-5.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady Vysoké školy hotelové. 2017.
    4. CHROMÝ, Jan, Lenka TURNEROVÁ a Radka BALAKOVSKÁ. Didaktická pravidla a televizní zpravodajství. Online. In Jan Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 46-53. ISBN 978-80-87570-35-7.
    5. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Eva OTTOVÁ. GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ. In Opava, 6. MEZINÁRODNÍ VĚDECKÁ KONFERENCE - AKTUÁLNÍ TRENDY LÁZEŇSTVÍ, HOTELNICTVÍ A TURISMU, od s. 82-90, 9 s. 2017. Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě, 2017. ISBN 978-80-7510-228-7.
    6. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Managerial Competencies as an Integral Part of the Corporate Culture of Hotel Management focusing on the Front Office. Czech Hospitality and Tourism Paper (CHTP). Prague: The Institute of Hospitality Management in Prague,, 2017, vol. XIII, 16 s. ISSN 1801-1535.
    7. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Lilia DVOŘÁKOVÁ. Název projektu: Inovace a příprava nového doktorského studijního programu Ekonomika a management na kreditní systém studia. 2017 - 2017.
    8. TURNEROVÁ, Lenka, Jan CHROMÝ a Zuzana NÁCALOVÁ. Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů. Online. In Jan Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education 2016. Praha: Extrasystem Praha, 2017, s. 142-148. ISBN 978-80-87570-35-7.
    9. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, s. 109-120. ISBN 978-80-244-5255-5.
    10. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. Psychological Aspects of Employees Development in the Hospitality Industry. In Coference Proceedings. Albena Co, Bulgaria: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts,, 2017, s. 639-648. ISBN 978-619-7408-16-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/14.
    11. CHROMÝ, Jan, Dagmar LANSKÁ a Lenka TURNEROVÁ. Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti. Media4u Magazine. Praha, 2017, roč. 14, č. 2, s. 7-10. ISSN 1214-9187.
    12. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Specifikace rozdílů v interakci managementu a zaměstnanců s přihlédnutím na genderové vztahy na pracovišti z pohledu psychologie práce. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2017, roč. 11/2017. ISSN 1802-5854.
    13. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. SYCHOLOGICAL REFLECTION OF MANAGEMENT OF THE HOTEL INDUSTRY IN THE PROCESS OF CREATIVE THINKING. niversal Journal of Management, USA. USA, 2017.

    2016

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Členka akademické rady VŠH. Akademická rada VŠH, 2016.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Členka poroty "Franchisa roku". Česká asociace franchisingu, 2016.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Faktory úspěchu franchisového konceptu - proč je franchising efektivnější oproti ostatním formám podnikání. In Výstava franchisingu. 2016.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Marketing firmy MAKRO ČR : strategický finanční audit. 2016.
    5. TURNEROVÁ, Lenka. Marketing firmy MAKRO ČR : tvorba franchisového konceptu. 2016.
    6. TURNEROVÁ, Lenka. Marketingové řešení grafického manuálu firmy. In Mezinárodní konference podnikání ve franchisingu. 2016.
    7. PETRŮ, Naděžda, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jiří VACEK. Rodinné podnikání v České republice - historie a současnost. Socioekonomické a humanitní studie. BIVŠ v Praze: BIVŠ v Praze, 2016, roč. 6, č. 2, s. 62 – 75. ISSN 1804-6797.
    8. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Rodinné podnikání v odvětví zemědělství a cestovního ruchu v ČR. Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie. Bratislava: Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislavě., 2016, roč. 8(1), č. 1, s. 48 – 63. ISSN 1337-9313.
    9. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses. In Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Sborník příspěvků z 10. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové Trendy 2015 New Trends 2015. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě, 2016, s. 207 – 218. ISBN 978-80-87314-76-0.

    2015

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Event marketing. Studijní opora.. Online. První vydání. Praha: VŠH v Praze, 2015, 107 s. ISBN 978-80-87411-66-7.
    2. TURNEROVÁ, Lenka. Franšíz je stále víc - pouštějí se do nich hlavně třicátníci. Praha: Česká telefize, ČT 24, 2015.
    3. PAVERA, Libor a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Marketingová a mediální komunikace dnes. In Libor Pavera. odborná kniha. první. Praha: Verbum Praha, 2015, s. 27-43, 194 s. svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
    4. VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, XVIII, č. 1, s. 151 – 168. ISSN 1212-3609.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Název projektu: Využití moderních technologií v marketingové komunikaci. 2015 - 2016.
    6. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In sborník z konference. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, s. 38-47. ISBN 978-80-7435-537-0.
    7. PETRŮ, NADĚŽDA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. 2015, roč. 05/2015, 2/2015, s. 69-74. ISSN 1804-7890.
    8. JANEČEK, Petr, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2015, s. 98-109. ISBN 978-80-7510-140-2.

    2014

    1. TURNEROVÁ, Lenka. Budování centrály franchisového konceptu. In Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising. 2014.
    2. TURNEROVÁ, Lenka a Jan CHROMÝ. Informační technologie. 1.vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2014, 112 s. sv. 1. ISBN 978-80-7478-499-6.
    3. TURNEROVÁ, Lenka. Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising, Bratislava. 2014.
    4. TURNEROVÁ, Lenka. Tvorba jednotného obchodního designu. In Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising. 2014.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 12. 5. 2025 20:08