-
CHROMÝ, Jan a Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů. Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč. 7, č. 2, s. 11-13. ISSN 1214-9187.Čtvrtletní plně recenzovaný časopis pro podporu vzdělávání
Název česky: Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu na základě didaktických afektivních cílů
Název anglicky: Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism on the basis of didactic affective objectives
RIV/25619161:_____/10:00000003 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Chromý, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dvorak, Donna (840 Spojené státy, domácí)
Klíčová slova anglicky: objectives; communications; marketing; didactic; affective objectives
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 27. 12. 2010 16:47.Podrobněji: https://is.ucp.cz/publication/121/cs -
CHROMÝ, Jan; Donna DVORAK; Milada ŠMEJCOVÁ a Petr SEMENIUK. Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, roč. 7, č. 3, s. 90-93. ISSN 1214-9187.
Název česky: Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu
Název anglicky: Selected teaching rules for marketing communication in tourism
RIV/25619161:_____/10:00000004 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
Chromý, Jan (203 Česká republika, garant) -- Dvorak, Donna (840 Spojené státy) -- Šmejcová, Milada (203 Česká republika) -- Semeniuk, Petr (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: marketing communications; didactics rukes; tourism
Recenzováno: ano
Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 9. 11. 2010 22:29.Podrobněji: https://is.ucp.cz/publication/321/cs