Skip to top bar
Skip to header
Skip to content
Skip to footer
IS UCP
CS
>
Publications
>
Publication Records - Search
Publication Records - Search
Advanced search
Deletion completed.
Selected publication/outcome records
Tvorba jednotného obchodního designu (2014)
Budování centrály franchisového konceptu (2014)
Mezinárodní výstava pro podnikání a franchising, Bratislava (2014)
Informační technologie (2014)
Marketingová a mediální komunikace dnes (2015)
Event marketing. Studijní opora. (2015)
Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. (2015)
Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky (2015)
Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. (2015)
Franšíz je stále víc - pouštějí se do nich hlavně třicátníci (2015)
Faktory úspěchu franchisového konceptu - proč je franchising efektivnější oproti ostatním formám podnikání (2016)
Členka poroty "Franchisa roku" (2016)
Marketing firmy MAKRO ČR : tvorba franchisového konceptu (2016)
Marketing firmy MAKRO ČR : strategický finanční audit (2016)
Marketingové řešení grafického manuálu firmy (2016)
Členka akademické rady VŠH (2016)
THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE. (2015)
The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses (2016)
Rozdílné podmínky pro e-learning v multikulturní společnosti (2017)
Rodinné podnikání v České republice - historie a současnost (2016)
Rodinné podnikání v odvětví zemědělství a cestovního ruchu v ČR. (2016)
Didaktická pravidla a televizní zpravodajství (2017)
Poznatky z mediálně známých franchisingových konceptů – oblast fastfoodů (2017)
SYCHOLOGICAL REFLECTION OF MANAGEMENT OF THE HOTEL INDUSTRY IN THE PROCESS OF CREATIVE THINKING (2017)
Deviantní chování turistů v podobě vandalismu jako „nedílná“ součást cestovního ruchu z pohledu bezpečnostního managementu (2019)
Managerial Competencies as an Integral Part of the Corporate Culture of Hotel Management focusing on the Front Office (2017)
Specifikace rozdílů v interakci managementu a zaměstnanců s přihlédnutím na genderové vztahy na pracovišti z pohledu psychologie práce (2017)
Age Management jako nedílná součást odpovědné personální politiky firemní kultury (2017)
Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v sektoru služeb (2019)
Czech Radio Broadcasting and his Target Audience Listeners (2017)
GASTRONOMIE A KULINÁŘSKÝ CESTOVNÍ RUCH V NABÍDCE CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ (2017)
Lázeňství - management a marketing (2019)
Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. (2017)
SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU (2018)
VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB (2018)
Convention Tourism as communication medium for experts - Development of in the Czech Republic in Years 2010–2017 (2018)
Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku (2018)
The Analysis of Content Availability for Customers on the Websites of Prague Four-Star Hotels (2019)
Experience for Education Managers from Foreign Practice (2019)
Gastronomy and Food Tourism in the Czech Republic (2019)
Název projektu: Využití moderních technologií v marketingové komunikaci (2015)
Název projektu: Inovace a příprava nového doktorského studijního programu Ekonomika a management na kreditní systém studia (2017)
Projekt: Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví (2019)
Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb (2019)
Informační technologie a jejich využítí v oblasti bezpečnosti a ochrany majetku (2018)
Cena České asociace franchisingu za podporu a rozvoj franchisingu (2018)
Členka akademické rady Vysoké školy hotelové (2018)
Členství v akademické radě Vysoké školy hotelové (2019)
Členství v komisi Franchisa roku (2019)
Controlling marketingových aktivit franchisingové firmy (2018)
Marketingové nástroje franchisingové firmy se zaměřením na prvky grafického manuálu (2018)
Členka akademické rady Vysoké školy hotelové (2017)
Bezpečnost jako faktor konkurenční výhody z pohledu managementu cestovního ruchu (2019)
Sociální konflikt ve formě diskriminace na pracovišti ze strany managementu. (2018)
Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Fórum sociální politiky (2018)
Projekt DG18P02OVV067 Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace - realizace výzkumu, rešerše a dokumentace při řešení výše uvedeného projektu (2019)
Význam slevových portálů pro rozvoj regionu (2019)
Projekt DG18P02OVV067 - Kulinární dědictví českých zemí, paměť, prezentace a edukace (2018)
Gastronomie jako faktor rozvoje regionu (2019)
Franchising 4V (2020)
Psychological Aspects of Employees Development in the Hospitality Industry (2017)
Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Odborný recenzovaný časopis (2019)
Garantka projektu "Škola franchisingu" při České asociaci franchisingu (2019)
Dopad pandemie covid-19 na Františkovy Lázně (2022)
Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications (2021)
ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC (2021)
Social Enterprise in the Czech Republic: Heritage and New Developments. (2021)
The Influence of Historical and Institutional Legacies on Present-day Social Enterprises in CEE Countries: Lessons from Poland, Hungary, the Czech Republic and Croatia. (2021)
Innovating in the Tourism Industry Through Virtual Reality (VR) and Education in the Hotel Business: VR-Enhanced Three-Phase Future Hotel Staff Training (2022)
Členka Akademické rady University College Prague (2024)
Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews (2023)
Psychologie trhu a chování spotřebitele (2023)
More Than Virtual Reality: Tools, Methods and Approaches to Hotel Employee Training (2023)
The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. (2023)
Social economy, solidarity economy and social enterprises in the Czech Republic (2024)
Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání (2023)
Sociální podnikání - výzva pro vzdělávání i pro výzkum (2024)
Remove all the items
Operations on the selected outcomes
Export and print
List of selected records
Other applications
Publications
Information System