Počet výsledků: 268

Výsledky se týkají 7 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Hotelnictví, cestovní ruch a marketing: CŽV-Management hotelnictví a lázeňství UCP - Hotelnictví, cestovní ruch a marketing: Management destinace cestovního ruchu UCP - Hotelnictví, cestovní ruch a marketing: Management hotelnictví a lázeňství UCP - Hotelnictví, cestovní ruch a marketing: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
zahrnout jen obhájené práce

Havelková, Karolína

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Cenová politika pražských hotelů

Hegerová, Nela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management destinace cestovního ruchu
Diplomová práce: Využití klimatoterapie a klimatické lázně v České republice

Hogenová, Vanesa

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem

Hochmanová, Alžběta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management destinace cestovního ruchu
Diplomová práce: Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu

Holecová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Cenová politika gastronomických podnikov v Prahe v rokoch 2018-2022

Hort, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Komparace cestovního ruchu v České republice a Portugalsku

Hradilíková, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Ryba v české gastronomii

Hranička, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Aktuální problémy českého venkova a možnosti jejich řešení

Hronová, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Tradiční pokrmy a jejich zasazení do podmínek vybraného regionu

Hubáček, Miroslav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Kolaborativní ekonomika v ubytovacích službách: Airbnb v hl. m. Praze z pohledu Superhostitele

Hudecová, Natália

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi

Humpolíková, Anežka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Návrh marketingové strategie regionu Křivoklátsko.

Husseinová, Nadin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Psychológia správania zákazníka v hotelníctve

Hybler, Vladimír

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Změny ve veřejném stravování v průběhu virové pandemie v ČR

Hyšková, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Analýza marketingových aktivit vybrané organizace

Chalupa, Radek

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Vliv pandemie COVID-19 na systém poskytování gastronomických služeb

Chernenko, Iryna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu

Chladilová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Komparace nabídky a kvality poskytovaných služeb kaváren na území městské části Praha – Modřany

Chocholová, Alžběta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Management hotelnictví a lázeňství
Diplomová práce: Analýza časových řad ve vybrané problematice hotelnictví

Chorvatová, Klára

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Hotelnictví, cestovní ruch a marketing
Studijní plán: Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Diplomová práce: Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození