Počet výsledků: 78
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaAdamová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Motivace a motivační programy v korporátní sféře středoevropského regionu
Ambrož, Daniel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Vstup české firmy VAPI s.r.o. na zahraniční trh
Anýžová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace jako nástroj zvyšování kvality služeb v turismu
Beaioui, Yasmine
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Interní komunikace manažera ve vybraném multikulturním podniku
Beispekov, Ayan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Úloha natívnej reklamy a influencer marketingu v stratégiách rozvoja značky
Brantl, Dominik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Moderní přístupy ke vzdělávání a rozvoji kariéry zaměstnanců v organizaci
Bubelínyová, Nina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii
Čech, Tomáš
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zavádění managementových modelů v praxi ve společnosti
Danech, Peter
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Analýza a návrh stratégie vstupu výrobnej organizácie na medzinárodný trh
Dolia, Dmytro
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations neziskové organizace
Drgová, Jaroslava
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Riadenie rizík v medzinárodnom marketingu
Dymáčková, Zuzana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Fomin, Nikolai
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Preparation of a business plan for the organization
Froľová, Natália
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Omnichannel marketing v e-commerce v praxi vybranej spoločnosti
Gromusová, Natálie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace jako nástroj zvyšování kvality služeb v turismu
Hájková, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Honsová, Aneta Sarah
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Albánie
Hrubiško, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Návrh marketingovej stratégie pre podnik vstupujúci na zahraničný trh
Hurychová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Využití on-line marketingu v sektoru turismu: Komparativní analýza online komunikačních strategií vybraných cestovních kanceláří na českém trhu
Chalupová, Anastázie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku