Počet výsledků: 132
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaDohnalová, Klára
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace The Candy Store
Douděrová, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Psychologické aspekty rozvoje zaměstnanců
Drozda, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Problematika vydávání novin a časopisů na našem území, vývoj trhu a srovnání
Ebr, Josef
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Obsahová a grafická analýza webových stránek obchodních řetězců v ČR
Feiglová, Veronika
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingový projekt: Zvýšení turistické atraktivity regionu
Gašparová, Simona
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Stratégia marketingovej komunikácie vo vybranom hoteli
Havelková, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Propagace jako součást marketingového mixu svatebních agentur
Heroldová, Eva
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Význam ukazatelů finanční analýzy a business intelligence pro řízení firmy
Holá, Kornelie
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vzdělávání zdravotně handicapovaných klientů se zaměřením na nutriční péči.
Horná, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Hovhannisyan, Laura
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketing a etika – neetické praktiky v oblasti marketingového mixu
Hrach, Karel
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?
Hrušková, Adriana
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Komika a humor v reklame
Hubálková, Andrea
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Fashion Marketing
Humlíčková, Markéta
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingový mix společnosti ASTORIE a.s. – vývoj a trendy
Chlupatá, Klára
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vývoj reklamy a vzájemné srovnání jednotlivých mediálních kanálů v letech 2010-2012
Izotava, Nastassia
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv médií na psychiku člověka
Jaduš, Erik
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Hodnotenie elektronických obchodov z hľadiska marketingového mixu 4C
Jaro, Lukáš
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv sociálních sítí na chování spotřebitele
Ješátková Deylová, Alexandra
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketing svateb se zaměřením na chování spotřebitelů