Počet výsledků: 102
Výsledky se týkají 4 zvolených oborů/plánů studiaLázničková, Aneta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Analýza marketingové situace společnosti pro praktickou podporu gastronomie
Lehká, Martina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Typy zvířat a jejich funkce v reklamě
Levička, David
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Reklamní kampaň a její plánování
Luštinec, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Insolvenční řízení podniku
Macíčková, Radka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Vliv vybraných faktorů prostředí na prodej ubytovací kapacity hotelu
Majerová, Patricie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Zakázané reklamy
Malá, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Malé a střední podnikání v obchodu ČR
Mareš, Karel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Komplexní dopady jednotného komunikačního působení na recipienta v reklamě
Martínková, Karolína
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Využití Google Analytics pro marketing firmy
Mašková, Klára
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Analýza cílových skupin vybraných českých televizních stanic
Mazurová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Rozložení reklamy v jednotlivých médiích v České republice
Michálková, Marie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Miklíková, Aneta
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Kreativita manažerů a rozvoj inovativního přístupu
Nagyová, Nikola
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Možnosti využití PR jako základu marketingové komunikace
Nováková, Lucie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Analýza profilu typického zákazníka firmy
Novozhilova, Irina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Analýza webové stránky „Kudy z nudy“
Nový, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Marketingová situační analýza podniku
Oličová, Hana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Sociální sítě a volný čas
Omelchenko, Stanislava
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Oubrecht, Marek
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách
Bakalářská práce: Marketingový mix výstavby bytového domu