Počet výsledků: 132
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaScigelová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Distribuce doplňků stravy
Schediwá, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v hotelnictví
Sirůčková, Anastasija
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Reklama a média a jejich vliv na člověka
Skladan, Pavol
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Uplatnění kreativity ve službách
Smejkalová, Soňa
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Corporate Identity konkrétní společnosti
Sojáková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: POP komunikace v obchodě ČR
Součková, Magda
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Soukup, Petr
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza malého e-shopu v oblasti služeb cestovního ruchu
Stránský, Adam
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Střelecký, Jiří
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Studie založení a provozu internetového obchodu
Svobodová, Martina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Šimon, František
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
Škaroupková, Daniela
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Porovnání vybraných konkurenčních konceptů gastronomických zařízení
Štecherová, Martina
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Typy žen v reklamě a jejich funkce
Štumper, Jakub
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR
Šymon, Nelia
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Uplatnění psychologie v marketingu
Tománková, Lenka
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Koaliční a věrnostní programy
Tomášková, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Uplatnění psychologie v marketingu
Tóth Bariaková, Lucia
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Příprava vstupu firmy na nové trhy z pohledu marketingu
Tříška, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Perspektiva informačního průmyslu