Počet výsledků: 64

Výsledky se týkají zvoleného oboru MKO Marketingové komunikace (magisterské navazující kombinované jednooborové)
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketingové komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Kohoutková, Monika

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství

Kovařík, Zdeněk

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza etických aspektů krizové komunikace podniku

Kozák, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Měření spokojenosti zákazníků s maloobchodní nabídkou čerstvého droždí

Krejčí, Petr

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Krizová komunikace jako nástroj řešení problému

Křemen, Jakub

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Zahlcování informacemi jako součást marketingové strategie poskytovatelů služeb

Kříž, Zdeněk

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Sociální reklama jako informační nástroj o celospolečenských problémech

Kuřec, Zdeněk

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Řízení podniku z hlediska vojenských strategií

Lének, Jakub

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Současný spotřebitel v éře konzumního způsobu života

Leplt, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Úspěšné, ale šokující a neetické reklamy

Linhartová, Daniela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?

Menclová, Alena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Čeština a jiné jazyky v české reklamě

Mikešová, Zuzana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Jak ženy vnímají reklamu?

Mücková, Hana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Strategie zavedení nového produktu na trh

Mucha, Daniel

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Strategie modrého oceánu v praxi českých firem

Neupauerová, Anna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vliv cestovního ruchu na rozvoj podnikatelských aktivit na venkově

Obrová, Katerina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti?

Pavlíček, František

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Zpracování korporátní identity vybraného hotelu

Pavlištová, Gabriela

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Uplatnění kreativity managementu služeb

Pilát, Juraj

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory

Pôbišová, Diana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikácia firmy Airbnb