Počet výsledků: 223

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketing a management
zahrnout jen obhájené práce

Hyklová, Jitka

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Rozvoj cestovního ruchu na Znojemsku

Chalánek, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Hudební festival Znojmo - průzkum návštěvníků

Chalupová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Možnosti managementu v oblasti řízení lidských zdrojů

Chromečková, Andrea

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingová strategie KS Omega – Musilka

Jilková, Monika

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Budování značky weWedd

Jonáš, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Hodnocení spokojenosti zákazníků vybraného podniku

Kabelka, Lumír

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Analýza konkurence konkrétního podniku

Karady, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Marketingový mix pro malovinaře

Karchutňák, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Návrh a sestavení podnikatelského plánu podniku

Kenovský, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Organizační struktura a systém řízení vybraného podniku

Kinská, Ludmila

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Hodnocení spokojenosti návštěvníků znojemského hradu a rotundy sv. Kateřiny

Kláris, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Návrh a sestavení podnikatelského plánu podniku

Kohout, Petr

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Využití nástrojů marketingu v konkrétním podniku

Konvičný, Ladislav

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Obliba Znojemska v turistice, průzkum preferencí

Kortišová, Jana

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingová komunikace místní cestovní kanceláře

Kořenský, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Návrhy na změny v oblasti komerční komunikace ve firmě XYZ

Kosík, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Obchodní strategie nadnárodní společnosti

Kováč, Štěpán

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Využití nástrojů komunikačního mixu v podniku Vinotéka Jezuitská

Kratochvíl, Milan

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingová komunikace společnosti Štancldesign

Kratochvílová, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Hodnocení poskytování služeb u vybraných cestovních kanceláří s využitím mystery shoppingu