Počet výsledků: 115

Výsledky se týkají zvoleného oboru BKMM Marketing a management (bakalářské kombinované jednooborové)
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketing a management
zahrnout jen obhájené práce

Mařanová, Radka

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Zhodnocení marketingové komunikace Zámku Dukovany a návrhy na její zlepšení

Matějka, Marek

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Řízení personálních procesů ve vybrané organizaci - Policie České republiky

Mejzlík, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Regionální trhy práce a mobilita pracovníků v České republice

Míček, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Průzkum preferencí studentů středních škol v České republice při výběru vysoké školy se zaměřením na SVŠE Znojmo

Mikeš, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Využití internetového obchodu ve společnosti SEVT, a.s.

Mikešová, Věra

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Budování značky

Mikyska, Jiří

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Hypoteční úvěr

Mladenova, Jarmila

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Motivace a spokojenost zaměstnanců vybrané společnosti

Náplava, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o závodech Znojemského běžeckého poháru

Nejedlý, Luboš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Cykloturistika a pěší turistika na Třebíčsku

Nesvačil, Richard

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Využití nástrojů marketingového mixu

Nevrklová, Nikola

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Návrh turistické karty v prefektuře Fukuoka

Novotná, Lenka

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingová komunikace společnosti LAUFEN CZ, s.r.o.

Novotná, Miroslava

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketing v AGRO Jevišovice, a. s.

Otrubová, Ivana

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2021

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Analýza rizik vybraného podniku - případová studie

Padrnosová, Veronika

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2017

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingová komunikace hotelu Zámek Valeč

Panoch, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Lidský kapitál na trhu práce

Pavka, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Hodnocení restauračních zařízení na Znojemsku na základě Mystery Shoppingu

Pavlačková, Karolína

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019

Studijní program: Ekonomika a management
Bakalářská práce: Marketingový plán na založení restaurace

Petrovská, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2022

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketing a management
Bakalářská práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti