Počet výsledků: 132

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Fakulta
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Obor/plán
UCP - Ekonomika a management: Marketingové komunikace
zahrnout jen obhájené práce

Adámek, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Specifika marketingu nadací

Afonin, Artyom

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Marketingová komunikace ve vybraném hotelu

Aliyev, Farid

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR

Alterová, Aneta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Komunikační nástroje pracovního uplatnění osob se zdravotním postižením

Asouskaya, Katsiaryna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Franchising jako způsob podnikání

Augustín, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Princip společenské zodpovědnosti jako marketingový nástroj firmy

Balakovská, Radka

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vybavení TV studia z hlediska didaktických zásad

Barošová, Adéla

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Komunikace firmy na sociálních sítích

Baťková, Nina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2014

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti?

Bernardová, Dagmar Alexandra

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Etické aspekty reklamy pro děti

Blahová, Alžběta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Analýza marketingové komunikace firmy Radeton s.r.o.

Bondarčuk, Tetjana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Možnosti využití a rozvoj CNG v ČR

Bondareva, Mariya

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Nové trendy využití sociálních sítí v podnikání

Boronina, Yana

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka

Brázdovičová, Silvia

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2013

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Úskalí a dopady rebrandingu Ľudová banka - Volksbank

Briezstienská, Helena

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2015

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem

Brožová, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Interkulturní komunikace ziskového sektoru bankovnictví, jakožto nedílné součásti cestovního ruchu.

Cseriová, Martina

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)

Dastanka, Yelizaveta

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Hotelnictví v kontextu průmyslu 4.0

Djobek, Branislav

(obhajoba byla úspěšná)

Navazující magisterské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2016

Studijní program: Ekonomika a management
Studijní obor: Marketingové komunikace
Diplomová práce: Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v oblasti cestovního ruchu