Počet výsledků: 8
Výsledky se týkají zvoleného oboru KOMVOS Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) (bakalářské kombinované jednooborové)Antonů, Zuzana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Studie zavedení firmy na trh
Fiala, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Mladí lidé - hrozby nebo příležitost pro malá města
Heřmánková, Marie
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Hlaváčová, Sandra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2018
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Uplatnění psychologie v marktetingu
Janochová, Dominika
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
Jeřábková, Anna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Zhodnocení úspěšnosti stávající marketingové strategie ve firmě
Prokeš, Petr
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2020
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Netradiční marketingová komunikace společnosti Apple
Rakovan, Filip
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2019
Studijní program: Ekonomika a managementStudijní obor: Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)
Bakalářská práce: Analýza marketingových aktivit ve firmě včetně metrik efektivnosti