Počet výsledků: 75

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Obor/plán
UCP - Mezinárodní management a marketing: Mezinárodní management a marketing
zahrnout jen obhájené práce

Adamová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Motivace a motivační programy v korporátní sféře středoevropského regionu

Ambrož, Daniel

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Vstup české firmy VAPI s.r.o. na zahraniční trh

Anýžová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace jako nástroj zvyšování kvality služeb v turismu

Beaioui, Yasmine

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Interní komunikace manažera ve vybraném multikulturním podniku

Beispekov, Ayan

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Úloha natívnej reklamy a influencer marketingu v stratégiách rozvoja značky

Brantl, Dominik

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Moderní přístupy ke vzdělávání a rozvoji kariéry zaměstnanců v organizaci

Bubelínyová, Nina

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii

Čech, Tomáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zavádění managementových modelů v praxi ve společnosti

Danech, Peter

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Analýza a návrh stratégie vstupu výrobnej organizácie na medzinárodný trh

Dolia, Dmytro

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations neziskové organizace

Drgová, Jaroslava

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Riadenie rizík v medzinárodnom marketingu

Dymáčková, Zuzana

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie

Fomin, Nikolai

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Preparation of a business plan for the organization

Froľová, Natália

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Omnichannel marketing v e-commerce v praxi vybranej spoločnosti

Gromusová, Natálie

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace jako nástroj zvyšování kvality služeb v turismu

Hájková, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce

Honsová, Aneta Sarah

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Albánie

Hrubiško, Lukáš

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Návrh marketingovej stratégie pre podnik vstupujúci na zahraničný trh

Hurychová, Lucie

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Využití on-line marketingu v sektoru turismu: Komparativní analýza online komunikačních strategií vybraných cestovních kanceláří na českém trhu

Chalupová, Anastázie

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku