Počet výsledků: 78

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Obor/plán
UCP - Mezinárodní management a marketing: Mezinárodní management a marketing

Indiukova, Vlada

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations

Jungwirthová, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Mezinárodní obchodní jednání v managementu

Karapetian, Elina

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations neziskové organizace

Khoury, Anna-Maria

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních

Kozhakhmet, Alisher

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zahraniční investice v Kazachstánu

Kříž, Jaroslav

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Výhody a nevýhody zavedení AI do procesů HR ve společnosti

Kubínová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace

Lévaiová, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Obchodní a kulturní specifika Turecka

Ljapustinová, Kristýna

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zavádění managementových modelů v praxi ve společnosti

Mamakova, Svetlana

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí Tatarstánu

Matějka, Dominik

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Úloha vyprávění příběhů o značce v zapojení spotřebitelů

Máziková, Michaela

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi

Meijer, Catherine Zoë

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi

Meme, Elisabeth

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Návrh marketingové strategie pro vybranou lokální restauraci

Moravcová, Tereza

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Systém odměňování a benefitů ve vybrané společnosti

Müller, Dominik

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Světový trh „košer“ produktů

Musil, Martin

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Chorvatska

Nezbedová, Lenka

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Analýza vybrané vzdělávací organizace

Ort, Filip

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Případová studie společnosti - optimalizace personálních činností v organizaci

Pántik, Michal

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Aplikovanie a prínosy umelej inteligencie v marketingu