Počet výsledků: 78
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaIndiukova, Vlada
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Jungwirthová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Mezinárodní obchodní jednání v managementu
Karapetian, Elina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations neziskové organizace
Khoury, Anna-Maria
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Význam řízení změn v lázeňství v postcovidovém období ve spolupráci s Ensana Hotels v Mariánských Lázních
Kozhakhmet, Alisher
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zahraniční investice v Kazachstánu
Kříž, Jaroslav
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Výhody a nevýhody zavedení AI do procesů HR ve společnosti
Kubínová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Zhodnocení významu influencer marketingu pro vybrané městské destinace
Lévaiová, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Obchodní a kulturní specifika Turecka
Ljapustinová, Kristýna
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Zavádění managementových modelů v praxi ve společnosti
Mamakova, Svetlana
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí Tatarstánu
Matějka, Dominik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Úloha vyprávění příběhů o značce v zapojení spotřebitelů
Máziková, Michaela
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi
Meijer, Catherine Zoë
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Dopad vlivu sociálních médií na chování spotřebitelů: Srovnávací studie mezi tradičními a digitálními marketingovými strategiemi
Meme, Elisabeth
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Návrh marketingové strategie pro vybranou lokální restauraci
Moravcová, Tereza
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Systém odměňování a benefitů ve vybrané společnosti
Müller, Dominik
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Světový trh „košer“ produktů
Musil, Martin
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Chorvatska
Nezbedová, Lenka
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Analýza vybrané vzdělávací organizace
Ort, Filip
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Případová studie společnosti - optimalizace personálních činností v organizaci
Pántik, Michal
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Aplikovanie a prínosy umelej inteligencie v marketingu