Počet výsledků: 78

Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studia
Obor/plán
UCP - Mezinárodní management a marketing: Mezinárodní management a marketing

Svádová, Barbora

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Public relations a jeho přesahy do content marketingu

Sýkorová, Sára Viktória

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Príprava podnikateľského plánu pre organizáciu

Šalátová, Tímea

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations

Šliperská, Nikola

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Moderní přístupy k motivaci zaměstnanců firmy Loading Systems v mezinárodním prostředí

Todua, Izolda

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Řízení kvality v sektoru služeb

Tran, Khanh Huyen

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Vietnamu

Třeštík, Jan

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingová komunikace a umělá inteligence (AI)

Urbanec, Ondřej

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingová strategie vybraného eventu

Valášková, Adéla

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Pozice talent managementu v kariérovém plánovaní organizací

Valentová, Adéla

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace v rámci HR

Vaněk, Alexandr

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně

Vaňková, Kateřina

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku

Vargová, Dora

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Vstup vybrané maďarské firmy na český trh

Vieriková, Ľubomíra

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Kreatívna mediálna stratégia vybraného subjektu v oblasti cestovného ruchu

Vozniková, Ema

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingový potenciál interaktívneho obsahu v socialmedia marketingu

Weiss, Adam

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations obchodní společnosti

Yaňez, Isabel

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Studijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Příprava strategie vstupu vybrané organizace na mezinárodní trh

Yerkimbekova, Kamilla

(obhajoba byla úspěšná)

Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023

Studijní program: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations