Počet výsledků: 78
Výsledky se týkají 2 zvolených oborů/plánů studiaSvádová, Barbora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Public relations a jeho přesahy do content marketingu
Sýkorová, Sára Viktória
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Príprava podnikateľského plánu pre organizáciu
Šalátová, Tímea
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Šliperská, Nikola
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Moderní přístupy k motivaci zaměstnanců firmy Loading Systems v mezinárodním prostředí
Todua, Izolda
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Řízení kvality v sektoru služeb
Tran, Khanh Huyen
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Podnikatelské prostředí, obchodní a kulturní zvláštnosti Vietnamu
Třeštík, Jan
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingová komunikace a umělá inteligence (AI)
Urbanec, Ondřej
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingová strategie vybraného eventu
Valášková, Adéla
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Pozice talent managementu v kariérovém plánovaní organizací
Valentová, Adéla
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Digitalizace v rámci HR
Vaněk, Alexandr
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Obchodní jednání, vyjednávací strategie a obchodní etiketa v Číně
Vaňková, Kateřina
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Specifika komunikace, etikety a obchodního jednání v Japonsku
Vargová, Dora
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2024
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Vstup vybrané maďarské firmy na český trh
Vieriková, Ľubomíra
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Kreatívna mediálna stratégia vybraného subjektu v oblasti cestovného ruchu
Vozniková, Ema
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Marketingový potenciál interaktívneho obsahu v socialmedia marketingu
Weiss, Adam
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations obchodní společnosti
Yaňez, Isabel
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2025
Studijní program: Mezinárodní management a marketingStudijní plán: Mezinárodní management a marketing
Bakalářská práce: Příprava strategie vstupu vybrané organizace na mezinárodní trh
Yerkimbekova, Kamilla
(obhajoba byla úspěšná)Bakalářské studium, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o., 2023
Studijní program: Mezinárodní management a marketingBakalářská práce: Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations