Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy mix, marketing strategy, zvysenie verejneho povedomia, products and services, practical solution, produkty a sluzby, propagacia, marketing mix, promotion, marketingova strategia, prakticke riesenia, zvysenie trzby, increase of sales, increase of public awarenessKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Karcagiová, Zuzana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví |
Práce na příbuzné téma

Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
2.
Mazanec, Milan
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Analýza marketingovej stratégie vybranej reštaurácie |
Práce na příbuzné téma
3.
4.
Nesládková, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégie produktu a promotion vo vybranom podniku
5.
6.
Andeltová, Nikol
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku |
Práce na příbuzné téma
7.
8.
Belková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové komunikace jako nástroj ostravské ZOO
9.
10.
Csölleiová, Alena
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službách (studium po VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Marketingová strategie vybrané společnosti |
Práce na příbuzné téma
11.
Horváthová, Kamila
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Ubytovací služby v hotelu Novotel v Praze a standardy tohoto hotelového řetězce
12.
Ištoková, Pavlína
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Marketingová strategie firmy v oblasti osobních služeb |
Práce na příbuzné téma
13.
14.
Kolářová, Zuzana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Návrh reklamní kampaně konkrétní firmy |
Práce na příbuzné téma
15.
Kuneš, Zdeněk
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza marketingového mixu - případová studie |
Práce na příbuzné téma
16.
Kunitskaya, Darya
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza propagace sportovních závodů Silichy Masters Cup
17.
18.
19.
Majerová, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix ochotnického divadelního souboru CHAOS
20.
Mašek, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace značky Marlboro
21.
Mašková, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Marketing na VŠH se zaměřením na získávání studentů
22.
Micháliková, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix Restaurace U Žida v Krnově
23.
Nocar, David
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační mix UMČR
24.
25.
26.
Rozlílek, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingových nástrojů turisticko-gastronomického centra Dětenice.
27.
Růžičková, Gabriela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení marketingového mixu se zaměřením na propagaci na příkladu S MORAVA Leasing, a.s.
28.
Rygl, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce:
29.
30.
Sotnikova, Valeriya
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2023, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace |
Práce na příbuzné téma
31.
32.
Továrková, Kateřina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix mlékárny Miltra B
33.
34.
Vojířová, Karolína
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Analýza marketingové strategie vybraného hotelu |
Práce na příbuzné téma
35.
36.
Ziková, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie firmy DIKADESIGN s.r.o.
37.
Zmeková, Kristýna
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Projekt na zvýšení návštěvnosti turistické oblasti Znojemsko
38.
Alokhin, Mykola
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza trhu vybraného produktu |
Práce na příbuzné téma
39.
Antonů, Zuzana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Studie zavedení firmy na trh |
Práce na příbuzné téma
40.
Baďurová, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Podnikatelský projekt - Odbytové středisko Čerňava
41.
42.
43.
Bartuněk, Lukáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Průzkum preferencí studentů a absolventů SVŠE Znojmo při výběru vysoké školy
44.
Baumrukrová, Barbora
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem |
Práce na příbuzné téma
45.
Bernardová, Dagmar Alexandra
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Využití PR jako základu marketingové komunikace |
Práce na příbuzné téma
46.
Bernardová, Dagmar Alexandra
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Etické aspekty reklamy pro děti |
Práce na příbuzné téma
47.
Blaha, Andrej
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Aplikácia marketingového mixu v kúpel'níctve |
Práce na příbuzné téma
48.
49.
Bubelínyová, Nina roz. Bubelínyová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Mezinárodní management a marketing /
Mezinárodní management a marketingObhajoba bakalářské práce:
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii |
Práce na příbuzné téma
50.
Buchta, Martin
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace na příkladech Znovín Znojmo, a.s. se sídlem v Šatově