Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy mix, podpora prodeje, reklama, golf, komunikacni mix, sport, marketing, prKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Kunitskaya, Darya
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza propagace sportovních závodů Silichy Masters Cup
2.
Maňura, Jakub
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace sportovního klubu
3.
4.
Nováková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
5.
6.
Stejskalová, Radmila
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Fast food v českém prostředí. Pozitiva, negativa, úspěchy propagačního mixu
7.
Tsygankova, Nadezda
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Postavení public relations v komunikačním mixu
8.
9.
Zahálka, Jan Tomáš
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Úloha a význam podpory prodeje v gastronomii |
Práce na příbuzné téma
10.
Ziborova, Elizaveta
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba bakalářské práce:
Úloha reklamy v řízení podniku |
Práce na příbuzné téma
11.
Andeltová, Nikol
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku |
Práce na příbuzné téma
12.
Baumrukrová, Barbora
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem |
Práce na příbuzné téma
13.
Belková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové komunikace jako nástroj ostravské ZOO
14.
Brožková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
15.
16.
Dvořáková, Zdenka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera
17.
18.
Housková Neckářová, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina
19.
20.
Ipolyová, Dominika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Kritizované, ale úspěšné reklamy kolem nás
21.
22.
23.
Krylova, Ksenia
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Studie možností reklamy v cestovním ruchu
24.
25.
26.
Kubíková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo
27.
Kuchařík, Miroslav
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketinková strategie firmy AGROKOP CZ, a.s.
28.
Majerová, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix ochotnického divadelního souboru CHAOS
29.
Malach, Marko
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autoškola ELKO s.r.o.
30.
31.
32.
33.
Micháliková, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix Restaurace U Žida v Krnově
34.
Mucha, Daniel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Efektivita internetové reklamy
35.
Mundilová, Lucie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Marketingové komunikace libovolné společnosti |
Práce na příbuzné téma
36.
Nocar, David
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační mix UMČR
37.
Oubrecht, Marek
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Marketingový mix výstavby bytového domu |
Práce na příbuzné téma
38.
39.
Pokorná, Šárka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingového mixu v golfovém klubu Mnich
40.
41.
Pospíšil, Radek
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace vybraného hotelu |
Práce na příbuzné téma
42.
Rapouch, Matěj
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů komunikačního mixu ve společnosti Perito, s.r.o.
43.
Rosenheim, Jaroslav
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů PR ve firmě Kosmetik & Body Studio
44.
Rubeš, Marek
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
45.
Rygl, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce:
46.
Sabová, Radka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na způsob života společnosti |
Práce na příbuzné téma
47.
48.
Slánská, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Dark Tourism v Praze |
Práce na příbuzné téma
49.
50.
Sýkorová, Veronika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení marketingové komunikace ZOO Jihlava