Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
deti ve skolnim veku, reklama, organy regulujici reklamu, media, rodice, regulace reklamyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
«
1 2 3 4 5 6 »
(celkem 256 prací)
1.
Adamcová, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Srovnání internetových a tiskových zdrojů jako nositelů informací
2.
Daňková, Anežka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2022, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv medií na mládež |
Práce na příbuzné téma
3.
Hemzáčková, Barbora
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Dítě jako spotřebitel? |
Práce na příbuzné téma
4.
Hrach, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
5.
Izotava, Nastassia
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na psychiku člověka |
Práce na příbuzné téma
6.
Kirchnerová, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Fenomén vína v současném životním stylu
7.
Kjorikj, Dragana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Formy zahraniční propagace hotelu |
Práce na příbuzné téma
8.
Lenderová, Karolina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na chápání obsahu marketingu |
Práce na příbuzné téma
9.
10.
Mareš, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na obsah médií |
Práce na příbuzné téma
11.
Menclová, Alena
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Čeština a jiné jazyky v české reklamě |
Práce na příbuzné téma
12.
Ondrášková, Simona
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na vysílání TV Nova
13.
14.
Petránková, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Vliv medií na psychiku jedince a společnosti |
Práce na příbuzné téma
15.
Sedláčková, Sabina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
16.
Sirůčková, Anastasija
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Reklama a média a jejich vliv na člověka |
Práce na příbuzné téma
17.
Skolilová, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Studie psychologie reklamy
18.
Štefková, Hana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Mediální komunikace a etika cestovního ruchu
19.
Štumper, Jakub
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR |
Práce na příbuzné téma
20.
Valeš, Jiří
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Klamavá reklama a její etické aspekty |
Práce na příbuzné téma
21.
Vaňurová, Tereza
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Podprahová reklama v médiích |
Práce na příbuzné téma
22.
Voráček, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix akciové společnosti Moravia Steel
23.
Vyšohlídová, Ivana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Etická stránka reklamy |
Práce na příbuzné téma
24.
Žiško, Luboslav
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv médií na propagaci příjezdového cestovního ruchu v Praze
25.
Adámek, Martin
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost |
Práce na příbuzné téma
26.
27.
Augustín, Lukáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Možnosti využití médií pro propagaci vybrané turistické destinace
28.
Aytekova, Ildana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Žena v reklamě jako genderový problém |
Práce na příbuzné téma
29.
Bajgerová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza současného stavu propagace Euroregionu Těšínské Slezsko a návrh na zlepšení
30.
31.
Balcarová, Alena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Problematika multikulturální klientely z pohledu profesionála studovaného oboru
32.
Baťková, Nina roz. Passlerová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
33.
Belková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové komunikace jako nástroj ostravské ZOO
34.
Bendová, Nikola
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Studie současných reklam na přípravky proti obezitě
35.
Blahová, Natálie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a Public Relations konkrétní firmy v průmyslu módního odívání
36.
37.
Böhm, Pavel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Reklama a automobilový průmysl
38.
Brožková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
39.
Březinová, Tereza
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci |
Práce na příbuzné téma
40.
41.
42.
43.
44.
45.
Cvrková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vinařství na Mělníku, jeho tradice a současné postavení v celorepublikové produkci
46.
Čechová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení"
47.
48.
Čermáková, Pavla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama jako nástroj marketingové komunikace
49.
Čížková, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Reklama pro 21. století |
Práce na příbuzné téma
50.
Čopák, Matúš
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Návrh propagačneho mixu pre hotel |
Práce na příbuzné téma
«
1 2 3 4 5 6 »
(celkem 256 prací)