Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
komerce, reklama, masmedia, podprahova reklama, mediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
«
1 2 3 4 5 6 »
(celkem 259 prací)
1.
Adamcová, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Srovnání internetových a tiskových zdrojů jako nositelů informací
2.
Daňková, Anežka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2022, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv medií na mládež |
Práce na příbuzné téma
3.
Hemzáčková, Barbora
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Dítě jako spotřebitel? |
Práce na příbuzné téma
4.
Hrach, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
5.
Izotava, Nastassia
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na psychiku člověka |
Práce na příbuzné téma
6.
Jeziorská, Beata
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Mediální obraz vězeňství v České republice
7.
Kirchnerová, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Fenomén vína v současném životním stylu
8.
Kjorikj, Dragana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Formy zahraniční propagace hotelu |
Práce na příbuzné téma
9.
Lenderová, Karolina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na chápání obsahu marketingu |
Práce na příbuzné téma
10.
11.
Mareš, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na obsah médií |
Práce na příbuzné téma
12.
Messiereur, Patrik
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vnímání reklamy dětmi |
Práce na příbuzné téma
13.
Ondrášková, Simona
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na vysílání TV Nova
14.
15.
Petránková, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Vliv medií na psychiku jedince a společnosti |
Práce na příbuzné téma
16.
Sedláčková, Sabina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
17.
Sirůčková, Anastasija
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Reklama a média a jejich vliv na člověka |
Práce na příbuzné téma
18.
Skolilová, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Studie psychologie reklamy
19.
Štefková, Hana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Mediální komunikace a etika cestovního ruchu
20.
Štumper, Jakub
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Efektivita reklamy a reklamních kampaní v ČR |
Práce na příbuzné téma
21.
Ungrád, Orest
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2021, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Struktura mediálního trhu v České republice 2019 |
Práce na příbuzné téma
22.
Valeš, Jiří
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Klamavá reklama a její etické aspekty |
Práce na příbuzné téma
23.
Voráček, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix akciové společnosti Moravia Steel
24.
25.
Žiško, Luboslav
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv médií na propagaci příjezdového cestovního ruchu v Praze
26.
Adámek, Martin
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost |
Práce na příbuzné téma
27.
28.
Augustín, Lukáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Možnosti využití médií pro propagaci vybrané turistické destinace
29.
Aytekova, Ildana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Žena v reklamě jako genderový problém |
Práce na příbuzné téma
30.
Bajgerová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza současného stavu propagace Euroregionu Těšínské Slezsko a návrh na zlepšení
31.
32.
Balcarová, Alena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Problematika multikulturální klientely z pohledu profesionála studovaného oboru
33.
Baťková, Nina roz. Passlerová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
34.
Belková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové komunikace jako nástroj ostravské ZOO
35.
Bendová, Nikola
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Studie současných reklam na přípravky proti obezitě
36.
Blahová, Natálie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a Public Relations konkrétní firmy v průmyslu módního odívání
37.
38.
Böhm, Pavel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Reklama a automobilový průmysl
39.
Brožková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
40.
Březinová, Tereza
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci |
Práce na příbuzné téma
41.
42.
43.
44.
45.
46.
Cvrková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vinařství na Mělníku, jeho tradice a současné postavení v celorepublikové produkci
47.
Čechová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení"
48.
49.
Čermáková, Pavla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama jako nástroj marketingové komunikace
50.
Čížková, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Reklama pro 21. století |
Práce na příbuzné téma
«
1 2 3 4 5 6 »
(celkem 259 prací)