Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
odborne kurzy, training courses, barmanstvi, mira spokojenosti, prace s mladymi barmany, bartending, level of satisfaction, ceska barmanska asociace, work with junior bartenders, soutezni system, czech bartenders associationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
2.
Kučera, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Historie a současnost barových provozů a vliv působení finanční krize na provoz podniku
3.
Novák, Michal
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Podnikatelský záměr nového gastronomického zařízení |
Práce na příbuzné téma
4.
Sváček, Daniel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Vývoj barmanství |
Práce na příbuzné téma
5.
6.
Lamačová, Aneta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vliv barmanských soutěží na trendový rozvoj při přípravě drinků
7.
Lastres, Irena roz. Kopičková
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Trendy v marketingu a jejich využití v praxi podniků |
Práce na příbuzné téma
8.