Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
vysoka skola hotelova v praze 8, komunikacni mix, propagace, reklama, offline komunikace, online komunikace, spol. s r.o., marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Bajgerová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Analýza současného stavu propagace Euroregionu Těšínské Slezsko a návrh na zlepšení
2.
Belková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingové komunikace jako nástroj ostravské ZOO
3.
Darsa, Martin
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu vybraného podniku
4.
5.
Hrach, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
6.
Hrachová, Veronika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Reklama ve vybraných ubytovacích zařízeních v Praze a Středočeském kraji
7.
Janochová, Dominika
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu |
Práce na příbuzné téma
8.
9.
10.
11.
Krchňavá, Kateřina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Analýza komunikačního mixu hotelu Prestige
12.
Kunitskaya, Darya
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza propagace sportovních závodů Silichy Masters Cup
13.
Maixnerová, Adéla
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službách (studium po VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu |
Práce na příbuzné téma
14.
Majerová, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix ochotnického divadelního souboru CHAOS
15.
Mucha, Daniel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Efektivita internetové reklamy
16.
Mundilová, Lucie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Hotelnictví (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Marketingové komunikace libovolné společnosti |
Práce na příbuzné téma
17.
Nocar, David
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační mix UMČR
18.
Nováková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
19.
Ondrušková, Klára
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v projektu zaměřeném na pohybové aktivity
20.
21.
Rygl, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce:
22.
23.
Tsygankova, Nadezda
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Postavení public relations v komunikačním mixu
24.
25.
Vlasáková, Petra
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace v praxi současné firmy |
Práce na příbuzné téma
26.
Ziborova, Elizaveta
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba bakalářské práce:
Úloha reklamy v řízení podniku |
Práce na příbuzné téma
27.
28.
Andeltová, Nikol
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Návrh marketingové strategie vybraného podniku |
Práce na příbuzné téma
29.
Bartoš, Jan
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službách (studium po VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace společnosti SK Slavia Praha |
Práce na příbuzné téma
30.
Baťková, Nina roz. Passlerová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
31.
Baumrukrová, Barbora
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Hodnocení marketingové komunikace vybraných firem |
Práce na příbuzné téma
32.
33.
Blahová, Natálie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a Public Relations konkrétní firmy v průmyslu módního odívání
34.
35.
Brožková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
36.
Březinová, Tereza
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv a úkol jazyka na marketingovou komunikaci |
Práce na příbuzné téma
37.
38.
39.
Cvrková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vinařství na Mělníku, jeho tradice a současné postavení v celorepublikové produkci
40.
41.
Čermáková, Pavla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama jako nástroj marketingové komunikace
42.
Čopák, Matúš
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Návrh propagačneho mixu pre hotel |
Práce na příbuzné téma
43.
Decsyová, Veronika
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín |
Práce na příbuzné téma
44.
Djuraev, Otabek roz. Abdusamatovich
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Projekt internetové prezentace restaurace Magnificent
45.
Dvorská, Bára
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Influencer marketing |
Práce na příbuzné téma
46.
Dvorská, Bára
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2021, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy |
Práce na příbuzné téma
47.
Dvořáková, Kristýna
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku |
Práce na příbuzné téma
48.
Dvořáková, Zdenka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti Vinařství Hevera
49.
Feňárová, Dagmar
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2023, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Reklama firmy podnikající v oblasti Dark Tourismu |
Práce na příbuzné téma
50.
Francová, Livie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Návrh Instagram marketingu pro společnost XY |
Práce na příbuzné téma