Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingova komunikacia, marketingovy mix, znalostna spolocnost, bank marketing, communication process, marketing mix, knowledge society, komunikacny proces, bankovy marketing, marketing communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
401.
Stěhulová, Klára
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví |
Práce na příbuzné téma

Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
402.
Stejskalová, Radmila
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Fast food v českém prostředí. Pozitiva, negativa, úspěchy propagačního mixu
403.
Stochanyn, Andriy
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza marketingových aktivit hotelu |
Práce na příbuzné téma
404.
Stránská, Žaneta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace obecního úřadu v Petrově
405.
Strýček, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Stratégia marketingového mixu v Hoteli PARK Piešťany
406.
Stuchlíková, Marcela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Sociální služby v Domově pro matky s dětmi v Ostravě-Porubě a návrh jejich propagace
407.
408.
Svobodová, Aneta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Model Pay Per Click reklamy a využití v praxi
409.
Synková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza hotelového řetězce Hilton a jeho postavení na trhu
410.
Synková, Petra
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Internetový marketing hotelu Imperial Art Deco |
Práce na příbuzné téma
411.
Šachlová, Iva
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace občanského sdružení Rodinné centrum Maceška
412.
Šašek, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace obchodní firmy
413.
Šenekl, Daniel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace obchodní společnosti
414.
415.
416.
Šmíd, Josef
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingu v ZNZ Pelhřimov s.r.o.
417.
Šmída, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Analýza ATL podpory značky Rexona
418.
Šorm, Marek
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Strategie vybrané firmy na českém trhu |
Práce na příbuzné téma
419.
Štefková, Hana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Mediální komunikace a etika cestovního ruchu
420.
Štork, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve vybraném podniku
421.
Tesařová, Taťána
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový mix kavárny Zahrada
422.
Tivodarová, Kateřina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora |
Práce na příbuzné téma
423.
Tkáčiková, Michaela
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M |
Práce na příbuzné téma
424.
Třeštík, Jan
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2025, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Mezinárodní management a marketing /
Mezinárodní management a marketingObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace a umělá inteligence (AI) |
Práce na příbuzné téma
425.
Uhrová, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketing v podniku ETIFLEX
426.
Urbanec, Ondřej
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2025, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Mezinárodní management a marketing /
Mezinárodní management a marketingObhajoba bakalářské práce:
Marketingová strategie vybraného eventu |
Práce na příbuzné téma
427.
Vacková, Štěpánka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Jedinečná prodejní nabídka |
Práce na příbuzné téma
428.
Válková, Ilona
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Úloha komunikace v cestovním ruchu
429.
Vanišová, Kristýna
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2021, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Podnikatelský plán lyžařské školy |
Práce na příbuzné téma
430.
Varkoček, Martin
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza cestovního ruchu na Mělnicku se zaměřením na konkrétní subjekty cestovního ruchu
431.
432.
Veselá, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Budování pověsti základní školy
433.
434.
Vinklárková, Eva
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace Merlin´s Kinderwelt v Excalibur City s.r.o.
435.
436.
Vojtová, Martina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová strategie ve středně velkém vinařském podniku
437.
438.
Voráček, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix akciové společnosti Moravia Steel
439.
440.
Wlodek, Wlodzimierz
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Repositioning značky Jawa v historickém vývoji
441.
Zaitseva, Karina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2022, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Evaluace marketingové strategie vybrané organizace |
Práce na příbuzné téma
442.
Zajdáková, Lucie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. |
Práce na příbuzné téma
443.
Zavadilová, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu v cestovní kanceláři FISCHER, a.s.
444.
445.
446.
Ziborova, Elizaveta
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba bakalářské práce:
Úloha reklamy v řízení podniku |
Práce na příbuzné téma
447.
Zikmundová, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Textová a obrazová stránka reklamy
448.
Ženíšková, Zuzana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh |
Práce na příbuzné téma
449.
Žitňanská, Dominika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingovej prezentácie firmy DOMOSS TECHNIKA, a. s.
450.
Žižlavská, Jaroslava
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití Dalešické přehrady v cestovním ruchu