Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
behaviorismus, spotrebni chovani, reklama, propagace, cognitive psychology, kognitivni psychologie, promotion, media, advertisement, behaviorism, consumer behaviorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
51.
Juřena, Milan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Nové trendy v marketingové komunikaci
52.
53.
Kantorová, Dana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Církevní památky v Evropě
Obhajoba bakalářské práce: Vybrané církevní památky v Evropě a jejich propagace
54.
55.
Khassanova, Renata
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza možností využití PR v oblasti cestovního ruchu
56.
Kirchnerová, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Fenomén vína v současném životním stylu
57.
Klíčová, Daniela
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2022, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Vliv online reputace na zákazníka v gastronomii |
Práce na příbuzné téma
58.
Kohout, Petr
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v konkrétním podniku
59.
Koubová, Alice
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Založení a provoz neziskové organizace |
Práce na příbuzné téma
60.
61.
Krejčíková, Linda
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv reklamy na konzumaci spotřebitele |
Práce na příbuzné téma
62.
63.
Kučerová, Marie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Fair Trade ve světě a v České republice |
Práce na příbuzné téma
64.
Kuklová, Karolína
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Služby poskytované vybranými lázeňskými centry v ČR a jejich PR
65.
Kuneš, Zdeněk
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza marketingového mixu - případová studie |
Práce na příbuzné téma
66.
67.
Langerová, Eva
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Trh nabídky cateringových služeb v České republice
68.
Lehká, Martina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Typy zvířat a jejich funkce v reklamě |
Práce na příbuzné téma
69.
Lenderová, Karolina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na chápání obsahu marketingu |
Práce na příbuzné téma
70.
71.
72.
73.
Mareš, Karel
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na obsah médií |
Práce na příbuzné téma
74.
75.
Marganová, Monika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Komparace významu cestovního ruchu ve státech Visegrádské čtyřky
76.
Martikánová, Marie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Nejkrásnější místa Norska a jejich propagace
77.
Mašek, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace značky Marlboro
78.
Mašková, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Marketing na VŠH se zaměřením na získávání studentů
79.
80.
81.
Melicherová, Mária
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagácia kúpeľov Trenčianske Teplice, a. s.
82.
Messiereur, Patrik
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vnímání reklamy dětmi |
Práce na příbuzné téma
83.
Micháliková, Markéta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix Restaurace U Žida v Krnově
84.
Mikešová, Zuzana
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Jak ženy vnímají reklamu? |
Práce na příbuzné téma
85.
Miklík, Gabriel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Propagace firmy www.znojmoreality.cz
86.
Miroshnichenko, Olga
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Studie možností reklamy v cestovním ruchu |
Práce na příbuzné téma
87.
88.
Morozova, Anastasiya
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Hospitality ManagementObhajoba bakalářské práce:
Sexism in Advertising for the Hospitality Industry |
Práce na příbuzné téma
89.
Mucha, Daniel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Efektivita internetové reklamy
90.
Německá, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Porovnání struktury pořadů vysílaných televizními společnostmi během kalendářního týdne
91.
Nesládková, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégie produktu a promotion vo vybranom podniku
92.
Nocar, David
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Komunikační mix UMČR
93.
94.
Ondrášková, Simona
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na vysílání TV Nova
95.
Ondrušková, Klára
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v projektu zaměřeném na pohybové aktivity
96.
Opluštilová, Alena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagace volnočasových aktivit pro vybrané segmenty zákazníků
97.
Pafčugová, Michaela
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na spotřebitelské chování. |
Práce na příbuzné téma
98.
99.
100.
Piálková, Sofie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingu pro rozvoj regionu/destinace