Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
trh s kavovary, buying behaviour, coffee machine market, propagace, reklama, promotion, spotrebitel, marketing, nakupni chovani, advertising, consumerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
201.
Novák, Tomáš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Psychologie reklamy: Empirická analýza vlivu známých osobností na úspěch reklamy
202.
Nováková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
203.
204.
Opluštilová, Alena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagace volnočasových aktivit pro vybrané segmenty zákazníků
205.
206.
207.
Pojerová, Radka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace produktů firmy |
Práce na příbuzné téma
208.
Poláčková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Šampaňské v gastronomii
209.
Pomajbík, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagace pobočky České spořitelny, a.s.
210.
Pospíšil, Radek
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace vybraného hotelu |
Práce na příbuzné téma
211.
Přáda, Jiří
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Rozsah stravování v hotelu městského typu |
Práce na příbuzné téma
212.
213.
Rabinská, Eva
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Nabídka služeb městských informačních center
214.
Ráboňová, Dana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketing v malém podniku
215.
Rapouch, Matěj
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů komunikačního mixu ve společnosti Perito, s.r.o.
216.
Reichl, Veronika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagační mix Lázní Darkov, a.s.
217.
218.
Rosa, Martin
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingových strategií k uvedení nového gastronomického zařízení na trh
219.
220.
Rubeš, Marek
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
221.
Rucká, Eva
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagace lidového folklóru v Těšínských Beskydech
222.
Rudolf, Josef
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba bakalářské práce:
Podnikatelský záměr - založení cestovní kanceláře |
Práce na příbuzné téma
223.
Rybarová, Lenka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy HTP Moravia s.r.o.
224.
Sabóová, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Funkce soukromého hotelu střední velikosti a jeho propagace
225.
Sabová, Blanka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Propagace agroturistiky v Moravskoslezském kraji
226.
Sabová, Radka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv reklamy na způsob života společnosti |
Práce na příbuzné téma
227.
228.
229.
Sedláčková, Sabina
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? |
Práce na příbuzné téma
230.
Senftová, Žaneta
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Problémy s reklamou pro děti |
Práce na příbuzné téma
231.
Shaklein, Egor
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy |
Práce na příbuzné téma
232.
Shevtsova, Yuliia
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2016, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management hotelnictví a lázeňstvíObhajoba diplomové práce:
Psychologie spotřebního chování |
Práce na příbuzné téma
233.
Sikorová, Nikola
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Nejkrásnější národní parky Slovenska
234.
Skácel, Miloš
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Praktická aplikace marketingového mixu na příkladu společnosti TON a. s.
235.
Skřípek, Adam
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management volného času
Obhajoba bakalářské práce: Využití potenciálu pražských vinic v cestovním ruchu
236.
237.
238.
239.
Stavinohová, Monika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh reklamní kampaně společnosti Hrazdílek-Smrž s.r.o.
240.
Stávková, Blažena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o.
241.
Stejskalová, Radmila
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Fast food v českém prostředí. Pozitiva, negativa, úspěchy propagačního mixu
242.
Stredňáková, Dominika
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2017, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Zmeny v spotrebiteľskom správaní hotelového hosťa |
Práce na příbuzné téma
243.
244.
Sultangirova, Anastasia
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Jazyková multikultura reklamy v gastronomii |
Práce na příbuzné téma
245.
246.
247.
Šašek, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace obchodní firmy
248.
249.
250.