Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama, digitalni marketing, socialni media, marketingova komunikace, obsahovy marketing, influencer, influencer marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Dvorská, Bára
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2021, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Význam influencer marketingu a jeho dopad na zdroj reklamy |
Práce na příbuzné téma

Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
2.
Miroshnichenko, Olga
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Studie možností reklamy v cestovním ruchu |
Práce na příbuzné téma
3.
4.
Štrynclová, Lucie
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službách (studium po VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu |
Práce na příbuzné téma
5.
6.
Bendová, Nikola
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Studie současných reklam na přípravky proti obezitě
7.
Brožková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autodoprava Tunka
8.
Bubelínyová, Nina roz. Bubelínyová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2024, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Mezinárodní management a marketing /
Mezinárodní management a marketingObhajoba bakalářské práce:
Virtuálni influenceri v marketingovej komunikácii |
Práce na příbuzné téma
9.
Bundziak, Nataliia
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
10.
Čechová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace produktu "zákrok na intimní omlazení"
11.
Čermáková, Pavla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Reklama jako nástroj marketingové komunikace
12.
Daňková, Anežka
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2022, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Vliv medií na mládež |
Práce na příbuzné téma
13.
Dvorská, Bára
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Influencer marketing |
Práce na příbuzné téma
14.
Dvořáková, Kateřina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití nízkonákladových komunikačních nástrojů v praxi
15.
16.
Feuereiselová, Denisa
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2023, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Influencer marketing v oblasti esportu |
Práce na příbuzné téma
17.
Goldmann, Vojtěch
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictvíObhajoba diplomové práce:
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu |
Práce na příbuzné téma
18.
Halmo, Michaela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace VOŠ Havířov s.r.o.
19.
20.
21.
Hladká, Gabriela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Lázně Darkov v Karviné a jejich propagace
22.
Housková Neckářová, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingového mixu ve společnosti SPZ-Vysočina
23.
Hubálková, Andrea roz. Truněčková
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2015, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Marketingová komunikace destinace Krkonoše |
Práce na příbuzné téma
24.
Chlupatá, Klára
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Porovnání rozhlasu a televize jako nástrojů marketingové komunikace
25.
Ivashkevych, Katerina roz. Trousilová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2025, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing /
Marketing ve službáchObhajoba bakalářské práce:
Influencer jako progresivní prvek reklamy 21 století |
Práce na příbuzné téma
26.
Izotava, Nastassia
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2013, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Vliv médií na psychiku člověka |
Práce na příbuzné téma
27.
Janochová, Dominika
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ)Obhajoba bakalářské práce:
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu |
Práce na příbuzné téma
28.
29.
30.
Kubíková, Petra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo
31.
32.
33.
Malach, Marko
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Autoškola ELKO s.r.o.
34.
35.
36.
Nováková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
37.
Novotná, Lenka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti LAUFEN CZ, s.r.o.
38.
39.
Procházková, Daniela
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2019, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty |
Práce na příbuzné téma
40.
Rapouch, Matěj
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů komunikačního mixu ve společnosti Perito, s.r.o.
41.
Rubeš, Marek
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
42.
Růžičková, Kateřina roz. Kolářová
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2018, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
Management destinace cestovního ruchuObhajoba diplomové práce:
Marketingová komunikace statutárního města Zlína |
Práce na příbuzné téma
43.
Shaklein, Egor
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2020, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Bc.Program/obor
Gastronomie, hotelnictví a turismus /
HotelnictvíObhajoba bakalářské práce:
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy |
Práce na příbuzné téma
44.
Sirůčková, Anastasija
Fakulta:
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok:
2014, studium
úspěšně absolvováno, udělen titul:
Ing.Program/obor
Ekonomika a management /
Marketingové komunikaceObhajoba diplomové práce:
Reklama a média a jejich vliv na člověka |
Práce na příbuzné téma
45.
Stávková, Blažena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace ve společnosti Sonnentor s.r.o.
46.
47.
48.
Šašek, Jan
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové komunikace obchodní firmy
49.
Škorpík, Petr
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Hodnocení marketingu nákupního centra City Park Jihlava
50.