Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingovy mix, competitiveness, segmentation, incontinence, target market, konkurenceschopnost, segmentace, vseobecna zdravotni pojistovna, marketing mix, new product development, depend, produkt, cilovy trh, marketingova komunikace, vyvoj noveho produktu, inkontinence, general health insurance company, marketing communication, productKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
651.
Vymětalová, Natálie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Zavedení nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Zavedení nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma

652.
Zálešáková, Veronika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Obhajoba bakalářské práce: Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)
Obhajoba bakalářské práce: Plán marketingové komunikace pro mexickou restauraci La Paz | Práce na příbuzné téma
653.
Zheludkova, Alena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybraném regionu | Práce na příbuzné téma
654.
Ženíšková, Zuzana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Statistické hodnocení zavádění nového výrobku na trh | Práce na příbuzné téma
655.
Žitňanská, Dominika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingovej prezentácie firmy DOMOSS TECHNIKA, a. s.
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingovej prezentácie firmy DOMOSS TECHNIKA, a. s.