Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

comparison, barove provozy, mira ovlivneni, propagace, reklama, psychologie reklamy, promotion, reklamni media, advertisting psychology, bars, advertisting, degree of influence, komparace, promotional criteria

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

451.
Zoubek, Antonín
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

452.
Zukalová, Daniela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Systém financování cestovního ruchu ve vybraných zemích – analýza a komparace | Práce na příbuzné téma

453.
Žák, Filip roz. Žák
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní vztahy a diplomacie / Mezinárodní vztahy a diplomacie
Obhajoba bakalářské práce: Vliv pravicového extremismu na politickou scénu v Česku a Německu: současné trendy | Práce na příbuzné téma

454.
Žáková, Pavla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využití marketingu v agroturistických zařízeních Pardubického a Královéhradeckého kraje

455.
Želiska, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Etika v reklamě