Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

strategie, perception, psychologicke aspekty, psychological aspects, strategy, vnimani, marketingova komunikace, neuromarketing, spotrebitel, nakupni chovani, business label, obchodni znacka, marketing communication, purchasing behavior, vyzkum trhu, consumer, marketing research

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

501.
Zifčáková, Helena
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Kontinuální průzkum návštěvníků Hudebního festivalu Znojmo

502.
Zíka, Pavel
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Analýza potenciálu mikroregionu Lipno z hlediska cestovního ruchu pro uvažovanou investici do výstavby ubytovacího zařízení

503.
Zikmund, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingový výzkum společnosti Vltavín door s.r.o. | Práce na příbuzné téma

504.
Žáková, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Účetnictví a finanční řízení podniku
Obhajoba bakalářské práce: Vzdělávání a vzdělávací systémy vybrané společnosti