Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

zpracovani ryb, candat, freshwater fish, carp, sladkovodni ryby, sortiment, assortment, fish processing, kapr, pstruh, pike, trout

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

1.
Müller, Petr
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Spotřeba a využívání sladkovodních ryb v české gastronomii

2.
Steinerová, Eliška
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Rybí pokrmy jako součást české národní identity | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Rybí pokrmy jako součást české národní identity | Práce na příbuzné téma

3.
Korejtková, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Obhajoba bakalářské práce: Fish and Fish Farming as a Part of Czech National Identity | Práce na příbuzné téma

4.
Müller, Petr
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Gastronomický koncept zaměřený na rozšíření nabídky služeb. | Práce na příbuzné téma

5.
Vernerová, Marta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Návrh využitíí marketingových strategií podpory prodeje a problematika jejich provedení v praxi