Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):

marketingova komunikacia, podpora predaja, komunikacne nastroje, marketingove trendy, marketing trends, sales promotion, instore marketing, spotrebitel, communication tools, tmr, marketing communication, consumer

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

251.
Zajdáková, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s. | Práce na příbuzné téma Zobrazit popisek

252.
Zaynutdinova, Sofiya
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19 | Práce na příbuzné téma

253.
Zejda, Ondřej
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingové komunikace v Penzionu U Zejdů | Práce na příbuzné téma

254.
Zikmundová, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Textová a obrazová stránka reklamy

255.
Žižlavská, Jaroslava
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití Dalešické přehrady v cestovním ruchu