Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
communication mix, tourism, komunikacni mix, cestovni ruch, marketingova komunikace, marketing, penzion, marketing communication, guesthouseKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1601.
Žiško, Luboslav
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv médií na propagaci příjezdového cestovního ruchu v Praze
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv médií na propagaci příjezdového cestovního ruchu v Praze
1602.
Žitňáková, Claudia
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu | Práce na příbuzné téma
1603.
Žitňanská, Dominika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingovej prezentácie firmy DOMOSS TECHNIKA, a. s.
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingovej prezentácie firmy DOMOSS TECHNIKA, a. s.