Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
internet,, nakupni, spotrebitel,, marketing,, chovani,, consumer,, buying, behavior,Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Telnova, Anzhelika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Vliv internetového marketingu na nákupní chování spotřebitele | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Vliv internetového marketingu na nákupní chování spotřebitele | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Vliv internetového marketingu na nákupní chování spotřebitele | Práce na příbuzné téma

Obhajoba bakalářské práce: Vliv internetového marketingu na nákupní chování spotřebitele | Práce na příbuzné téma

2.
Ishmuratova, Darina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky | Práce na příbuzné téma
3.
Kuti, Yulia
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování | Práce na příbuzné téma
4.
Sibgatullina, Milana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma