Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
zlavomat, personalization, zakaznicka skusenost, personalizacia, omnichannel marketing, customer support, zakaznicka podpora, customer experienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
1.
Smutný, Vít
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Inovativní projekty v gastronomii | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Inovativní projekty v gastronomii | Práce na příbuzné téma

2.
Šliperská, Nikola
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Výhody a nevýhody hotovostních a bezhotovostních plateb v ubytovacích a stravovacích zařízeních | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Výhody a nevýhody hotovostních a bezhotovostních plateb v ubytovacích a stravovacích zařízeních | Práce na příbuzné téma