Práce na příbuzné téma (mají shodná klíčová slova):
social media, traditional marketing, reklama, digitalni marketing, tradicni marketing, socialni site, nakupni chovani, advertising, autenticita, authenticity, digital marketing, purchase behaviour, influencer marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
251.
Německá, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Porovnání struktury pořadů vysílaných televizními společnostmi během kalendářního týdne
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Porovnání struktury pořadů vysílaných televizními společnostmi během kalendářního týdne
252.
Nesládková, Andrea
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégie produktu a promotion vo vybranom podniku
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová stratégie produktu a promotion vo vybranom podniku
253.
Nierostková, Vendula
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Vliv reklamy na volby a volební kampaň
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (kombinace/zaměření: Studium při pracovišti v Havířově)
Obhajoba bakalářské práce: Vliv reklamy na volby a volební kampaň
254.
Nováková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace realitní kanceláře RAŠ, s.r.o
255.
Novotná, Lenka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti LAUFEN CZ, s.r.o.
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová komunikace společnosti LAUFEN CZ, s.r.o.
256.
Obrová, Kateřina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti? | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Jak vnímají televizní reklamu vysokoškolští studenti? | Práce na příbuzné téma
257.
Oličová, Hana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě a volný čas | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě a volný čas | Práce na příbuzné téma
258.
Ondrášková, Simona
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na vysílání TV Nova
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2011, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Reklama a její vliv na vysílání TV Nova
259.
Ondrušková, Klára
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v projektu zaměřeném na pohybové aktivity
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb
Obhajoba bakalářské práce: Využití nástrojů marketingu v projektu zaměřeném na pohybové aktivity
260.
Opletalová, Lucie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Elektronický marketing leteckých společností | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Elektronický marketing leteckých společností | Práce na příbuzné téma
261.
Pánek, Josef
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Marketingová strategie při zavádění nového produktu Becherovka Lemond | Práce na příbuzné téma
262.
Pániková, Rebecca
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví
Obhajoba diplomové práce: Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie | Práce na příbuzné téma
263.
Pántik, Michal
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Aplikovanie a prínosy umelej inteligencie v marketingu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Aplikovanie a prínosy umelej inteligencie v marketingu | Práce na příbuzné téma
264.
Pavlenko, Maryna
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Trh minerálních vod v České republice | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Trh minerálních vod v České republice | Práce na příbuzné téma
265.
Petránková, Adéla
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv medií na psychiku jedince a společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Vliv medií na psychiku jedince a společnosti | Práce na příbuzné téma
266.
Petrovská, Michaela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2022, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti | Práce na příbuzné téma
267.
Pilát, Juraj
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Reklama na tabákové výrobky a alkohol
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Reklama na tabákové výrobky a alkohol
268.
Pilát, Juraj
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory | Práce na příbuzné téma
269.
Piskáčková, Barbora
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě, fenomén marketingové komunikace současnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě, fenomén marketingové komunikace současnosti | Práce na příbuzné téma
270.
Pôbišová, Paulína
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Pozice šumivých vín na českém trhu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Pozice šumivých vín na českém trhu | Práce na příbuzné téma
271.
Podráská, Aneta
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Význam a využití reklamy v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Význam a využití reklamy v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
272.
Pokorný, David
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba bakalářské práce: Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Využití PR v marketingové komunikaci vybraného podniku | Práce na příbuzné téma
273.
Poková, Daniela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Řízení lidských zdrojů v organizaci | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Řízení lidských zdrojů v organizaci | Práce na příbuzné téma
274.
Procházková, Daniela
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Mediální diskurs vnímaný dětskými recipienty | Práce na příbuzné téma
275.
Přibylová, Anna
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Faktory ovlivňující chování zákazníků v gastronomii | Práce na příbuzné téma
276.
Qasemová, Shahzada
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové strategie vybrané firmy v segmentu B2B | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Analýza marketingové strategie vybrané firmy v segmentu B2B | Práce na příbuzné téma
277.
Radovnická, Jana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Využívání reklamy a propagace v barové praxi | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Využívání reklamy a propagace v barové praxi | Práce na příbuzné téma
278.
Ratajová, Sandra
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Influencer jako progresivní prvek moderní marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
279.
Ringová, Natálie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy | Práce na příbuzné téma
280.
Rosa, Martin
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingových strategií k uvedení nového gastronomického zařízení na trh
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Využití marketingových strategií k uvedení nového gastronomického zařízení na trh
281.
Rubeš, Marek
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
282.
Rudlová, Šárka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Reklama na alkohol a její společenské důsledky
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2012, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Reklama na alkohol a její společenské důsledky
283.
Růžičková, Kateřina roz. Kolářová
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace statutárního města Zlína | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu
Obhajoba diplomové práce: Marketingová komunikace statutárního města Zlína | Práce na příbuzné téma
284.
Rykov, Andrey
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Typy žen v reklamě a jejich funkce | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Typy žen v reklamě a jejich funkce | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Principy a metody motivace pracovníků v organizacích | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2017, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Typy žen v reklamě a jejich funkce | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Typy žen v reklamě a jejich funkce | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Principy a metody motivace pracovníků v organizacích | Práce na příbuzné téma
285.
Sabová, Radka
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Vliv reklamy na způsob života společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Obhajoba diplomové práce: Vliv reklamy na způsob života společnosti | Práce na příbuzné téma
286.
Sadilová, Zuzana roz. Kovářová
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Analýza možností využití sociálních sítí pro propagaci firmy | Práce na příbuzné téma
287.
Samoylenko, Yuliya
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2021, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví | Práce na příbuzné téma
288.
Savisko, Alona roz. Savisko
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations obchodní společnosti | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2025, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Obhajoba bakalářské práce: Nová média, sociální sítě v praxi public relations obchodní společnosti | Práce na příbuzné téma
289.
Sedláčková, Sabina
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Ovlivňuje reklama způsob života společnosti? | Práce na příbuzné téma
290.
Shaklein, Egor
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2020, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy | Práce na příbuzné téma
291.
Shepelenko, Veronika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2013, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Webové stránky hotelů 3/4/5* v Praze a Moskvě: komparativní analýza | Práce na příbuzné téma
292.
Shevtsova, Yuliia
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Psychologie spotřebního chování | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2016, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Psychologie spotřebního chování | Práce na příbuzné téma
293.
Sibgatullina, Milana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2023, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Obhajoba bakalářské práce: Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví | Práce na příbuzné téma
294.
Skarbinová, Hana
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Uplatnění psychologie v marketingu | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Uplatnění psychologie v marketingu | Práce na příbuzné téma
295.
Slámová, Viktorie
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2024, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Obhajoba bakalářské práce: Marketingová kampaň zásnubního prstýnku včetně mediálního plánu a vyhodnocení | Práce na příbuzné téma
296.
Smrkovská, Anna roz. Machovská
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Trendy hotelnictví v roce 2018 | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Trendy hotelnictví v roce 2018 | Práce na příbuzné téma
297.
Sobotková, Kristýna
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití Guerilla marketingu v komunikačním mixu konkrétního podniku
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2018, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Využití Guerilla marketingu v komunikačním mixu konkrétního podniku
298.
Sotonová, Tereza
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2014, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Ing.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Obhajoba diplomové práce: Reklama jako prostředek pro podporu prodeje piva v minipivovaru Třebonice | Práce na příbuzné téma
299.
Součková, Magda
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem | Práce na příbuzné téma
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2015, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Obhajoba bakalářské práce: Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem | Práce na příbuzné téma
300.
Stavinohová, Monika
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh reklamní kampaně společnosti Hrazdílek-Smrž s.r.o.
Fakulta: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Rok: 2019, studium úspěšně absolvováno, udělen titul: Bc.
Program/obor Ekonomika a management / Marketing a management
Obhajoba bakalářské práce: Návrh reklamní kampaně společnosti Hrazdílek-Smrž s.r.o.