BM2031RMK Řízení mediální a výkonové kampaně

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
zima 2024
Rozsah
1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Mgr. Zuzana Bergrová (přednášející)
prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D. (přednášející)
Ing. Tatiana Leporis (přednášející)
Ing. Jan Mastný (přednášející)
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Informace učitele
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oGrjCQXvgQ4z7oFo7bTgZNQSBVcd37zZh4Cbqa9EopI/edit#gid=0
Název studijního předmětu Řízení mediální a výkonové kampaně
Typ předmětu PVP A doporučený ročník / semestr 3/5
Rozsah studijního předmětu 1+1/týden
př.+cv. hod. 13/13 kreditů 4
Prerekvizity, korekvizity, ekvivalence -
Způsob ověření studijních výsledků zkouška Forma výuky přednáška/
cvičení
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta Písemná zkouška: ověření znalosti základních konceptů a termínů digitálního marketingu.
Ústní zkouška: ověření znalostí mediálního plánování a vyhodnocování kampaní na praktických příkladech.

Garant předmětu Mgr. et Mgr. Štěpán Pudlák, Ph.D.
Zapojení garanta do výuky předmětu Garant stanovuje koncepci výuky, přednáší i cvičí v plném rozsahu.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Štěpán Pudlák, Ph.D. (přednášející 100 %, cvičící 100 %)
Stručná anotace předmětu
Kurz se zaměřuje na fungování marketingových kampaní v digitálním prostředí, jejich plánování a optimalizaci. Studenti se začnou seznamovat s cíli a plánování kampaně, představeny budou nejvýznamnější marketingové systémy a studenti se dále seznámí se segmentací zákazníků a marketingovými potřebami velkých firem. Absolventi kurzu budou znát základní pojmy digitálního marketingu (CPC, CPM, mediaplán, placené a neplacené kanály atd.) a orientovat se v plánování, řízení a vyhodnocování kampaní.

Hlavní témata předmětu:
• Úvod – K čemu jsou mediální kampaně?
• Rozjíždíme firmu – cílová skupina; cíle kampaně; konverze; brand vs. performance kampaně.
• Připravujeme kampaň – budget; mediaplán; strategie; fáze kampaně; KPI.
• Dostáváme na web lidi – PPC; CPC; Google Ads; Sklik; rozpočty.
• Využíváme sociální sítě – Business Manager; kampaně; schvalování; reach; procento sledování.
• Chceme prodávat – performance kampaně; typy konverzí; CPA; přehřátí marketingu.
• Chceme být vidět – brandové kampaně; display; GDN; CPM/CPT; imprese.
• Chceme zlepšit kampaně – vyhodnocení kampaní; frekvence impresí; atribuce.
• Chceme efektivní kampaně – sledování nákladů vs. příjmů v digitálu; ROI; ROAS.
• Plánujeme dlouhodobě – segmentace zákazníků; RFM; CLTV.
Studijní literatura a studijní pomůcky
Doporučená:
KOTLER, P. et al..Moderní marketing. 4. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KINGSNORTH, S. Digital Marketing Strategy. 2. vydání. KoganPage. 2019, 384 s., ISBN 978-0749484224.
HANLON. A. Digital Marketing: Strategic Planning & Integration. SAGE Publications Ltd., 2019, 416 s., ISBN 978-1526426673.
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 8 hodin
Informace o způsobu kontaktu s vyučujícím
V souladu s vnitřními předpisy a rozvrhem probíhá kontaktní výuka v rozsahu 8 hodin. Vyučující jsou k dispozici v konzultačních hodinách nejméně v rozsahu 2 hodiny týdně, dále je možné se informovat nebo domluvit individuální konzultace nad rámec konzultačních hodin formou e-mailu, kontaktní údaje poskytnou vyučující a jsou dostupné na profilu pedagoga ve studijním informačním systému Moggis.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2022, zima 2023.
  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2024/BM2031RMK