UCP:BM2031RMK Řízení mediální a výkonové kam - Informace o předmětu
BM2031RMK Řízení mediální a výkonové kampaně
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2024
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Bergrová (přednášející)
prof. PhDr. Ľudovít Hajduk, Ph.D. (přednášející)
Ing. Tatiana Leporis (přednášející)
Ing. Jan Mastný (přednášející) - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Informace učitele
- https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oGrjCQXvgQ4z7oFo7bTgZNQSBVcd37zZh4Cbqa9EopI/edit#gid=0
Název studijního předmětu Řízení mediální a výkonové kampaně
Typ předmětu PVP A doporučený ročník / semestr 3/5
Rozsah studijního předmětu 1+1/týden
př.+cv. hod. 13/13 kreditů 4
Prerekvizity, korekvizity, ekvivalence -
Způsob ověření studijních výsledků zkouška Forma výuky přednáška/
cvičení
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta Písemná zkouška: ověření znalosti základních konceptů a termínů digitálního marketingu.
Ústní zkouška: ověření znalostí mediálního plánování a vyhodnocování kampaní na praktických příkladech.
Garant předmětu Mgr. et Mgr. Štěpán Pudlák, Ph.D.
Zapojení garanta do výuky předmětu Garant stanovuje koncepci výuky, přednáší i cvičí v plném rozsahu.
Vyučující
Mgr. et Mgr. Štěpán Pudlák, Ph.D. (přednášející 100 %, cvičící 100 %)
Stručná anotace předmětu
Kurz se zaměřuje na fungování marketingových kampaní v digitálním prostředí, jejich plánování a optimalizaci. Studenti se začnou seznamovat s cíli a plánování kampaně, představeny budou nejvýznamnější marketingové systémy a studenti se dále seznámí se segmentací zákazníků a marketingovými potřebami velkých firem. Absolventi kurzu budou znát základní pojmy digitálního marketingu (CPC, CPM, mediaplán, placené a neplacené kanály atd.) a orientovat se v plánování, řízení a vyhodnocování kampaní.
Hlavní témata předmětu:
• Úvod – K čemu jsou mediální kampaně?
• Rozjíždíme firmu – cílová skupina; cíle kampaně; konverze; brand vs. performance kampaně.
• Připravujeme kampaň – budget; mediaplán; strategie; fáze kampaně; KPI.
• Dostáváme na web lidi – PPC; CPC; Google Ads; Sklik; rozpočty.
• Využíváme sociální sítě – Business Manager; kampaně; schvalování; reach; procento sledování.
• Chceme prodávat – performance kampaně; typy konverzí; CPA; přehřátí marketingu.
• Chceme být vidět – brandové kampaně; display; GDN; CPM/CPT; imprese.
• Chceme zlepšit kampaně – vyhodnocení kampaní; frekvence impresí; atribuce.
• Chceme efektivní kampaně – sledování nákladů vs. příjmů v digitálu; ROI; ROAS.
• Plánujeme dlouhodobě – segmentace zákazníků; RFM; CLTV.
Studijní literatura a studijní pomůcky
Doporučená:
KOTLER, P. et al..Moderní marketing. 4. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007, 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KINGSNORTH, S. Digital Marketing Strategy. 2. vydání. KoganPage. 2019, 384 s., ISBN 978-0749484224.
HANLON. A. Digital Marketing: Strategic Planning & Integration. SAGE Publications Ltd., 2019, 416 s., ISBN 978-1526426673.
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 8 hodin
Informace o způsobu kontaktu s vyučujícím
V souladu s vnitřními předpisy a rozvrhem probíhá kontaktní výuka v rozsahu 8 hodin. Vyučující jsou k dispozici v konzultačních hodinách nejméně v rozsahu 2 hodiny týdně, dále je možné se informovat nebo domluvit individuální konzultace nad rámec konzultačních hodin formou e-mailu, kontaktní údaje poskytnou vyučující a jsou dostupné na profilu pedagoga ve studijním informačním systému Moggis.
- Statistika zápisu (nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2024/BM2031RMK