UCP:BM20ATVMVP Current Trends in Marketing - Course Information
BM20ATVMVP Current Trends in Marketing
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.summer 2025
- Extent and Intensity
- 2/0. 4 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
- Teacher(s)
- Ing. Klára Chalupecká (lecturer)
Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D. (assistant) - Guaranteed by
- Ing. Klára Chalupecká
Katedra marketingu – University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Syllabus (in Czech)
- 1) Úvod do marketingu Hlavní marketingové výstupy, digitální výstupy, práce reklamních a kreativních agentur 2) Úvod do sociálních sítí v roce 2025 Platformy, přehledy formátů, publika, trendy v social media komunikaci 3) Strategický přístup k sociálním sítím Social media strategie, názorné ukázky značek a jejich SoMe komunikace, cíle sociálních sítí, definice značky, TOV, komunikační pilíře 4) Spolupráce agentura vs. klient Agenturní procesy, agenturní hierarchie, klientský brief, debrief a přístupy, kreativní a strategická uchopení 5) Influencer marketing Trendy v influencer marketingu, influencer vs. ambasador vs. content creator, měření výsledků, influencerské brandy a jejich síla na trhu 6) AI v marketingu dnes Využití AI, nejpoužívanější nástroje, ukázky pro tvorbu textů i vizuálních výstupů, plusy a mínusy AI 7) Generace Z a stříbrná generace přístup ke komunikaci pro Gen Z, přístup ke komunikaci pro Silver Gen, aktuální kampaně 8) Gaming v marketingu In-game reklama, herní spolupráce a kampaně, e-sport 9) Úspěšné a neúspěšné kampaně Ukázky aktuálních kampaní značek z různých odvětví, kritické zhodnocení, kreativní proces za výrobou kampaně 10) Employer branding a interní marketing značek Reputace značek, Employer Generated Content, efektivní interní komunikace, vliv employer brandingu na budování značky 11) Trendy v Public Relations PR v minulosti a PR dnes, celebrity PR, etika a transparentnost, integrace PR do marketingového mixu 12) Význam strategie v roce 2025 Proces tvorby strategie, positioning značky, cílové skupiny a segmentace trhu, spolupráce strategie s kreativou
- Assessment methods (in Czech)
- ZAKONČENÍ PŘEDMĚTU: Docházka + úkol Závěrečný úkol: Analýza komunikace značky Cíl: Vytvořte prezentaci (5-10 slidů), která analyzuje marketingovou komunikaci vybrané značky, podniku nebo influencera. Výběr subjektu: Vyberte značku, podnik nebo influencera s dostatečnou veřejnou komunikací. Obsah prezentace: Úvod - Představení subjektu. Analýza – ukázky a analýza komunikace na jedné vybrané platformě (může být na sociálních sítích, na webu, televizní spot, radio reklama apod.) Silné a slabé stránky - zhodnocení silných a slabých stránek, ukázky Doporučení – návrh zlepšení komunikace, nebo naopak, co si od značky mohou odnést jiné brandy jako inspiraci Prezentace: Délka 10-15 minut Poslat předem na email chalupecka@ucp.cz
- Language of instruction
- Czech
- Enrolment Statistics (recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2025/BM20ATVMVP